تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه گرفتن در گرما، جهاد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813066227




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جهانگیری: شخصاً پروژه‌های آبی را رصد می‌کنم |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: جهانگیری: شخصاً پروژه‌های آبی را رصد می‌کنم
معاون اول رئیس‌جمهور با تأکید بر اینکه بدنه دولت در توجه به مسئله آب یک‌پارچه است، گفت: شخصاً رصد پروژه‌های مهم آبی کشور را تا وصول نتیجه انجام می‌دهم.
کد خبر: ۵۰۷۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳ - 08 June 2015


معاون اول رئیس‌جمهور با تأکید بر اینکه بدنه دولت در توجه به مسئله آب یک‌پارچه است، گفت: شخصاً رصد پروژه‌های مهم آبی کشور را تا وصول نتیجه انجام می‌دهم.

اسحاق جهانگیری در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: مسئله آب با توجه به وضعیت حال حاضر کشور در متن برنامه‌های دولت قرار دارد.

وی افزود: دولت یازدهم نگاه ویژه‌ای به مقوله آب دارد چرا که می‌دانیم اگر امروز در خصوص آب سهل انگاری کنیم، آینده کشور را به خطر انداخته‌ایم.

معاون اول رئیس‌جمهور تصریح کرد: در برنامه داریم که با تصویب هیئت دولت برای برخی طرحهای مهم آبی ردیف‌های بودجه‌ای ویژه‌ای تعریف شود.

جهانگیری با تأکید بر اینکه بدنه دولت در توجه به مسئله آب یکپارچه است، گفت: شخصاً رصد پروژه‌های مهم آبی کشور را تا وصول نتیجه انجام می‌دهم.

به گزارش تسنیم، روز شنبه دوم خرداد ماه جلسه بررسی نحوه تأمین مالی طرحهای کلیدی وزارت نیرو به‌ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شده بود که در این جلسه، مسئله آب به‌عنوان محوری‌ترین مسئله پیش روی دولت مطرح شد و در خصوص تأمین مالی طرحهای کلیدی وزارت نیرو در این بخش، مواردی طرح و بررسی شد.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن