تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820570002




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لزوم توسعه خانه‌های فرهنگ در شهر ملارد احساس می شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر ملارد به باشگاه خبرنگاران خبر داد:
لزوم توسعه خانه‌های فرهنگ در شهر ملارد احساس می شود
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر ملارد گفت: توسعه خانه های فرهنگ یکی از ضروریات اجتناب ناپذیر این منطقه محسوب می‌شود و گسترش چنین مراکزی از اولیوتی هایی است که با جدیت از سوی شورای شهر ملارد پیگیری می‌کنیم.
علی مرزانی، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر ملارد در گفت‌وگو با  خبرنگار شهری   گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، با اشاره به لزوم آموزش و فرهنگ‌سازی در بین اقشار گوناگون و شهروندان شریف شهر ملارد اظهار کرد: نقش تقویت و توسعه فرهنگی در رفع نارسایی‌ها و ناهنجاری های اجتماعی در ابعاد گوناگون اعم از اقتصادی،‌اجتماعیف فرهنگی، سیاسی و ... بسیار حائز اهمیت و سازنده است.


وی در ادامه افزود: با توجه به اهمیت موضوع و به منظور تحقق این امر خطیر در نظر داریم زیرساخت‌های مورد نیاز فرهنگی در شهر ملارد را در حد توان و بضاعت و در چارچوب‌های قانونی تقویت نماییم.


مرزانی در ادامه عنوان کرد: یکی از کمبودهای جدی در شهر ملارد مشمول خانه های فرهنگ می‌شود که به فضل الهی در نظر داریم در سال جاری نسبت به توسعه و گسترش هر چه بیشتر طرح‌های اینچنینی اقدامات لازم را عملیاتی نماییم.


رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر ملارد در پایان تصریح کرد: شهرک طالقانی ، سرآسیاب، مارلیک و منطقه ملارد قدیم از حوزه‌های هدفی است که در دایره طرح خانه‌های فرهنگ می‌گنجد و امید آن داریم با تحقق اهداف مورد نظر رضایتمندی شهروندان این منطقه به نحو هر چه مطلوب تری تامین شود.


انتهای پیام/








۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن