تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عريف بيش از استحقاق، چاپلوسى و كمتر از استحقاق، از ناتوانى در سخن و يا حسد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820099521




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لزوم برپایی كرسی‌های آزاد اندیشی دانشجویی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس كمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: لزوم برپایی كرسی‌های آزاد اندیشی دانشجویی خبرگزاری پانا: رئیس كمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: طرح اسلامی شدن دانشگاه‌ها در شورای عالی انقلاب فرهنگی به شكل جدی در دست پیگیری و در حال تصویب است.
۱۳۹۴ شنبه ۱۶ خرداد ساعت 21:14

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، حسینعلی شهریاری كه به دعوت مجمع نمایندگان دانشجویان تحصیلات تكمیلی دانشگاه علوم پزشكی شیراز به این شهر سفر و در جمع اعضای این مجمع شركت كرده بود، لزوم برپایی كرسی‌های آزاد اندیشی دانشجویی را متذكر شد.
رئیس كمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: در جلسات آزاداندیشی باید به دانشجویان اجازه داد تا در خصوص مسائل مختلف به بحث و گفت و گو بپردازند.
وی عملکرد دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سال‌های اخیر در ابعاد توسعه واحدهای دانشگاهی، اجرای برنامه پزشک خانواده و شیوه مدیریت دانشگاه را سرآمد در كشور توصیف كرد.
بر اساس این گزارش مجمع نمایندگان دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه، نیز در این جلسه به طرح مشكلات و مطالبات مرتبط با این حوزه پرداختند.
مشکل اشتغال فارغ‌التحصیلان تحصیلات تکمیلی به ویژه فارغ‌التحصیلان مقطع دکتری، حقوق بسیار ناچیز دانشجویان دکتری، برگزار نشدن دوره‌های فرصت مطالعاتی طی سال‌های اخیر، دادن اختیار به دانشگاه‌های علوم پزشکی جهت استفاده از اساتید دانشگاه‌های معتبر دنیا به عنوان استاد راهنما یا مشاور، کمبود شدید اعضای هیئت علمی در بسیاری از گروه‌های علوم پایه و بهداشت، برخلاف اضافه شدن رشته‌های تحصیلی جدید و افزایش ظرفیت دانشجویان و نبود مجوز به‌كارگیری اعضای جدید، پرداخت نشدن پژوهانه از سال 89 تاكنون به دانشجویان پی‌اچ‌دی، از مطالب طرح شده در این جلسه بود.
شركت كنندگان در این جلسه همچنین به نبود مدیریت یکپارچه در برگزاری همایش‌های پژوهشی سالانه در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، نبود نظارت دقیق بر واردات کالاهای آزمایشگاهی مورد نیاز در طرح‌های تحقیقاتی دانشجویی، لزوم ایجاد فضای باز و نقادانه در دانشگاه‌ها، فراهم شدن فرصت‌هایی که دانشجویان بتوانند بیشتر با یکدیگر آشنا شده و بیشتر به سمت ازدواج سوق داده شوند، توجه بیشتر به نیازهای فرهنگی دانشجویان، انتقاد و اشاره كردند.  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن