تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820817707




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قيام 15 خرداد نقطه عطفي در ايران است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ خرداد ۱۳۹۴ (۱۵:۴۳ب.ظ)
قيام 15 خرداد نقطه عطفي در ايران است موج - امام جمعه خرم‌آباد گفت: قيام 15 خرداد نقطه عطفي در ايران اسلامي است؛ به همين منظور اگر بگوييم ريشه انقلاب اسلامي از 15 خرداد بود يک سخن واقعي و حقي است.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام و المسلمين سيداحمد ميرعمادي در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته در جمع نمازگزاران خرم‌آباد ضمن تسليت سالروز رحلت امام و قيام 15 خرداد اظهار داشت: امروز مقام معظم رهبري حاکميت بر دل‌ها دارد و از حقوق مردم دفاع و اميد را در دل مردم ايجاد مي‌کند.
وي عنوان داشت: امروز رهبر انقلاب از فناوري هسته‌اي دفاع مي‌کند که بايد گفت پيشرفت فناوري هسته‌اي تحت رهبري مقام معظم رهبري محقق شده است.
امام جمعه خرم‌آباد با بيان اينکه امروز مردم فناوري هسته‌اي را حق مسلم خود مي‌دانند، خاطر نشان کرد: امروز ملت ايران از فناوري هسته‌اي دفاع مي‌کند، همچنين اگر امروزه مذاکرات هسته‌اي مطرح است براي اين بوده که آمريکا بيش از هر کشوري نيازمند اين مذاکرات است و چاره‌اي جز مذاکره ندارد.
ميرعمادي تصريح کرد: قانوني که در کنگره آمريکا تصويب شد، باعث شده تا اين کنگره بخواهد بر توافقات هسته‌اي نظارت کند که اين حيثيت 5 کشور اروپايي ديگر را در اين مذاکرات بر باد برده و نشان داده که آمريکا تنها به ايران زور نمي‌گويد بلکه به کشورهاي خود نيز زور مي‌گويد.
نماينده ولي فقيه در لرستان گفت: انتظاري که مردم ما از مذاکره‌کنندگان دارند، دفاع از حق ملت ايران و ايستادگي در برابر زورگويان است.
قيام 15 خرداد نقطه عطفي در ايران است
وي در ادامه به قيام 15 خرداد اشاره کرد و يادآور شد: قيام 15 خرداد نقطه عطفي در ايران اسلامي است؛ به همين منظور اگر بگوييم ريشه انقلاب اسلامي از 15 خرداد بود يک سخن واقعي و حقي است.
امام جمعه خرم‌آباد اظهار کرد: قيام 15 خرداد دستاوردهاي بزرگي داشته که از جمله اين دستاوردها برملا شدن ماهيت ضد ديني رژيم شاه، عوام فريبي رژيم شاه و تثبيت رهبري امام براي نهضتي بزرگ است.
ميرعمادي يادآور شد: 15 خرداد يک جنبش اثرگذار و سرآغاز تحول بزرگ در ايران اسلامي است، اين در حالي رخ داد که رژيم شاهنشاهي وقتي حکومتش يک مقدار پايه‌هايش محکم شد هر از چندگاهي لوايحي ضد ديني به مجلس آن زمان برده و آنها را تشويق مي‌کرد که در اين لوايح اقدامات ضدديني مانند کشف حجاب، ظلم و ستم به مردم و ترويج فرهنگ غربي بوده است که امام راحل در مقابل اين حرکات در سال 42 ايستادگي کرد و باعث شد بعد از 15 سال در سال 57، انقلاب اسلامي به ثمر بنشيند و به پيروزي برسد.
ميرعمادي در ادامه به آغاز ولايت رهبر معظم انقلاب در بيست و شش سال گذشته اشاره کرد و گفت: امروز 26 سال از رهبري حکيمانه و مقتدرانه مقام معظم رهبري مي‌گذرد که در اين مدت مردم قدر اين نعمت بزرگ الهي را مي‌دانند.
امام جمعه خرم‌آباد گفت: در دنيا رهبري شجاع‌تر، باتدبيرتر، سياست‌مدارتر و هوشمند‌تر از رهبر معظم انقلاب اسلامي وجود ندارد.
نماينده ولي‌فقيه در لرستان يادآور شد: مقام معظم رهبري توانست با تدابير حکيمانه خود 26 سال بحراني که از سوي دشمنان خارجي و داخلي به وجود آمده را ساماندهي و برطرف کند و امروز نه تنها ملت ايران بلکه دنيا نقش رهبري ايران اسلامي را در حفظ وحدت و اميد در دل مردم واقف هستند.
وي افزود:‌ امروز دنيا قدرت ولي فقيه را متوجه شده و به عظمت رهبري ايران پي برده‌اند زيرا رهبر معظم انقلاب همواره از آرمان‌هاي والاي شهدا و امام شهدا دفاع کرده و در دل مردم جا دارد.
ميرعمادي افزود: امروز بالاترين محبوبيت را مقام معظم رهبري در بين مردم دارد و همه مردم حاضر هستند جان خود را فداي رهبري کنند.
وي در ادامه به بحث محيط زيست اشاره کرد و عنوان داشت: هرگونه دخل و تصرف در طبيعت و آلوده کردن محيط زيست ضرر سنگيني به موجودات زنده است از اين رو گرد و غبار، تخريب منابع طبيعي، کم‌آبي همه اينها اثر حراست نکردن از طبيعت است که مردم و مسئولان بايد در حفظ محيط زيست تلاش کنند زيرا مساله حفظ محيط زيست مساله حفظ جان انسان و موجودات زنده است.
امام جمعه خرم‌آباد به برخي از ويژگي‌ها و شاخص‌هاي مکتب امام خميني (ره) اشاره کرد و اظهار داشت:‌ در ميان علما و انديشمندان شخصيتي مانند امام راحل بي‌نظير بوده است زيرا امام صاحب اصول، مکتب و مرامي خاص بوده است.
نماينده ولي فقيه در لرستان خاطر نشان کرد: نخستين ويژگي امام راحل تاکيد بر عينيت دين و سياست بوده است؛ از اين رو امام(ره) همواره اعلام کرده که ديانت عين سياست و سياست عين ديانت است.
ميرعمادي يادآور شد: امام راحل بعد از سال 42، بعد از 15 سال نهضتي را ايجاد کرد که جمهوريت و اسلاميت را در حکومت خود جمع کرده و امروز به عنوان يک نظام الگو بر دنيا مي‌درخشد.
ميرعمادي تصريح کرد: جمهوري اسلامي ايران بزرگترين عنايات خداي متعال و دستاورد مبارزات امام راحل بوده است.
امام جمعه خرم‌آباد با بيان اينکه اصل ولايت فقيه از ديگر ويژگي‌هاي مکتب امام راحل بوده است، افزود: علي‌رغم اينکه موضوع ولايت فقيه در گذشته مطرح بود اما امام(ره) اصل ولايت فقيه را زنده کرد چراکه مکتب امام بر اساس ولايت فقيه بود.
نماينده ولي فقيه در لرستان گفت: حفظ وحدت، تکيه بر مردم مساله استکبارستيزي، اعتقاد به اراده و نيروي مردمي و حمايت از محرومان از ديگر ويژگي‌هاي مکتب امام راحل بوده است.
وي در ادامه از همه مسئولان خواست با توجه به در پيش رو بودن ماه مبارک رمضان مساجد استان را غبارروبي و عطرافشاني کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 126]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن