تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به خدايى كه جانم در اختيار اوست، وارد بهشت نمى شويد مگر مؤمن شويد و مؤمن نمى شو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820987847




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رحلت امام (ره) بزرگترین حادثه بعد از پیروزی انتقلاب اسلامی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: نائب رئیس مجلس شورای اسلامی:
رحلت امام (ره) بزرگترین حادثه بعد از پیروزی انتقلاب اسلامی
حجت الاسلام ابوترابی فرد، در مراسم سوگواری و عزاداری در اجتماع عظیم مردم قائن با بیان این مطلب گفت:باگذشت 26 سال از ارتحال امام(ره) حضور میلیونی مردم در این مراسم نشانه عمیق مردم به ولایت و رهبری است.


به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از بیرجند؛ حجت الاسلام ابوترابی افزود: آمریکا باید بداند مذاکرات هسته ای بر مبنای ضوابط تعریف شده خواهد بود و زیاده خواهی در این راه بی نتیجه است.

وی گفت: ملت ایران و مسلمانان جهان باید بدانند تسلیم شدن در برابرآمریکا موجب گستاخی روز افزون این کشور خواهد شد.نائب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد:   با اتکا به خداوند ذره ای از حق خود کوتاه نخواهیم آمد و پاسخ هر نوع تجاوز به ایران غیر قابل جبران خواهد بود.


حجت الاسلام ابوترابی گفت: مسئولان باید در رفع مشکلات اقتصادی مردم فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی را سرلوحه کار خود قرار دهند که لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی بهره گیری از ظرفیتها و توجه بیشتر به تولیدات داخلی است.


وی افزود: اقتصاد ما مردمی نیست و نمی تواند با اقتصاد دنیا رقابت کند چرا که مصرف انرژی درکشور ما بالااست .


نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دربودجه سال 1394 به احداث و اتصال راه آهن خراسان جنوبی و تأمین منابع آب شرب و کشاورزی و و گاز رسانی به استان توجه شده است .


حجت الاسلام ابوترابی گفت: در بودجه سال 1394 1000 میلیارد ریال برای دو بانده کردن مسیر بیرجند قائن و 100 میلیارد ریال برای مطالعات راه آهن در نظر گرفته شده است.


همچنین آیت ا... حائری شیرازی عضو مجلس خبرگان رهبری شب گذشته در جمع طلاب و روحانیان شهرستان بیرجند بر کیفی سازی دروس حوزه تاکید کرد و خطاب به طلاب گفت:امام دروسش را به گونه ای فرا گرفته بود که نه تنها توانست در جامعه تاثیر بگذارد بلکه اندیشمندان جهان افکار و کتب امام راحل را هنوز مورد مطالعه قرار میدهند و شما هم باید اینگونه عمل کنید و پیرو امام باشید.


انتهای پیام/س




اخبار مرتبط

وجود 6هزار و 18 کیلومتر ایل راه در خراسان جنوبی
افغانستان ، مقصد صادراتی محصول فرآوری شده پسته خراسان جنوبی
خیر کویتی، هزینه یک مدرسه 12 کلاسه در شهر قاین خراسان جنوبی را برعهده گرفت.
تجهیز خانه های ورزش مناطق مرزی خراسان جنوبی با اختصاص 800 میلیون ریال اعتبار ملی
بیش از ۹۰ درصد آنغوزه برداشت شده از مراتع خراسان جنوبی به خارج از کشور صادر می‌شود




۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن