تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815547228




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مخالفت با واردات 20 هزار تن گوشت بوفالو


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
مخالفت با واردات 20 هزار تن گوشت بوفالو




هم اکنون صنایع تبدیلی و صنایع غذایی در کشور مغفول مانده اند و ورود واسطه ها و شبه دولتی ها به بدنه وزارت جهاد کشاورزی اوضاع را بدتر از گذشته کرده است.





خبرگزاری ایلنا: مدیر عامل شرکت تولیدکنندگان فرآورده های گوشتی از عدم موافقت مسئولین با درخواست واردات 20 هزار تن گوشت بوفالو خبر داد.

سید محمد موسوی،اظهار داشت: در سال 92 حدود 20 هزار تن گوشت بوفالو وارد کشور شد و در سال گذشته واردات گوشت بوفالو نداشتیم اما برای سال جاری درخواست واردات 15 تا 20 هزار تن گوشت بوفالو را داده ایم که هنوز با آن موافقت نشده است.

وی با بیان اینکه دلالها و واسطه ها از واردات این نوع گوشت جلوگیری می کنند گفت: به دلیل اینکه واردات گوشت برزیلی سود بیشتری برای دلالها دارد از واردات گوشت بوفالو ممانعت می کنند.

موسوی با اشاره به قیمت گوشت بوفالو و گوشت برزیلی در بازار تصریح کرد: قیمت گوشت بوفالوی هندی با ارز آزاد هر کیلو 13 هزار تومان و با ارز مبادله ای هر کیلو 11 هزار تومان است اما بهای گوشت برزیلی در بازار با ارز مبادله ای 18 هزار تومان است که واسطه ها آن را 25 هزار تومان در بازار می فروشند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا گوشت بوفالو (گاو میش هندی) مرغوبیت گوشت برزیلی را دارد یا خیر؟ افزود: آنچه در خصوص آلودگی وعدم بهداشت این نوع گوشت مطرح می شود را رد می کنم زیرا این موارد بهانه ای است برای واردات گوشت برزیلی!

موسوی گفت:هم اکنون صنایع تبدیلی و صنایع غذایی در کشور مغفول مانده اند و ورود واسطه ها و شبه دولتی ها به بدنه وزارت جهاد کشاورزی اوضاع را بدتر از گذشته کرده است.







تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن