تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توبه زيباست، ولى از جوان زيباتر .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821139614




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اشتیاق عشایر اهل سنت عراق برای نبرد با داعش


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: اشتیاق عشایر اهل سنت عراق برای نبرد با داعش


نخست وزیر عراق گفت: ائتلاف خارجی به فرماندهی آمریکا برای مقابله با داعش همکاری نمی کند. حیدر العبادی گفت: شمار تروریست های خارجی که در صفوف داعش حضور دارند روز به روز در حال افزایش است.  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، نخست وزیر عراق گفت: ائتلاف خارجی به فرماندهی آمریکا برای مقابله با داعش همکاری نمی کند .  حیدر العبادی گفت : شمار تروریست های خارجی که در صفوف داعش حضور دارند روز به روز در حال افزایش است .
در عراق عملیات گسترده نیروهای مشترک ارتش و مردمی در جنگ با گروهک تروریستی داعش و هم پیمانانش در مناطق مختلف از جمله الانبار ادامه دارد . نیروهای ارتش و داوطلب مردمی عراق در تلاشند اراضی تحت کنترل افراد مسلح داعشی را بازپس گیرند. در این عملیات تاکنون دهها تروریست داعش در مناطق مرزی بین دو استان صلاح الدین و الانبار، کشته شده اند . گفته شده نیروهای مشترک تا کنون کنترل کامل مناطق سید غُریب، کِسارات و الجزیره در غرب سامراء تا استان الانبار را به دست گرفتند .
   ابوجنان المنصوری ، سرتیپ دوم نیروهای مقاومت مردمی عراق گفت:


 خیلی صبوری به خرج دادیم و بالاخره زمان عملیات فرا رسید، ما فقط منتظر دستور بودیم که صادر شد . ما به دشمن، از جایی که  فکرش را نمی کرد ضربه زدیم، دشمن تصور می کرد که از جلو ما با روبرو خواهد شد اما ما بزرگترین عملیات تاریخی را انجام دادیم .

 ابو محمد الکربلایی، فرمانده گردان توپخانه ای نیروهای مقاومت مردمی عراق افزود:

خسارات سنگینی به دشمن وارد کردیم به طوری که خودروهای زرهی و نفربر ها، شبانه پا به فرار گذاشتند و می شنیدیم که به هم می گفتند تجهیزات سنگین را رها کنید و فقط جانتان را از مهلکه به در برید.
شیخ حسن التمیمی، مسئول تجمع عشایری در ابو غریب اظهار کرد :
این عملیات با حضور گسترده عشایر سنی عراق در حال اجراست . رئیس مجلس عراق از حضور 16 هزار عشایر سنی در تیپ های مقاومت مردمی در جبهه های مبارزه با تروریسم در شمال بغداد و شرق تکریت و ابو غریب و فلوجه و غرب الانبار خبر داد .

 مبارزان ما شامل مردم عشایر و بخش هایی از ارتش و هنگ هایی از نیروهای مقاومت مردمی  هستند  و  امروز، در حال تشکیل یک هنگ هستیم که مسئول تامین امنیت ابو غریب باشد و البته همه عشایر، عضو نیروهای مقاومت مردمی هستند.
 


سه شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 132]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن