تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آن‏كه خدا را شناخت ، از او ترسيد و آن كس كه از خدا ترسيد ، ترس از خدا او را به عم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821224336




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازداشت باند سارقان سابقه‌ دار در تهران


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
بازداشت باند سارقان سابقه‌ دار در تهران




رئیس کلانتری ۱۱۲ ابوسعید از انهدام باند سارقان سابقه‌دار مرکز پایتخت در عملیات بامدادی صبح امروز خبر داد و گفت: در این عملیات هفت سارق حرفه‌ای دستگیر و یک کیلوگرم هروئین کشف شد.





خبرگزاری مهر: رئیس کلانتری ۱۱۲ ابوسعید از انهدام باند سارقان سابقه‌دار مرکز پایتخت در عملیات بامدادی صبح امروز خبر داد و گفت: در این عملیات هفت سارق حرفه‌ای دستگیر و یک کیلوگرم هروئین کشف شد.

سرهنگ حسنوند با اشاره به اجرای طرح امنیت محله‌محور و پاکسازی محلات مرکزی پایتخت در راستای اجرای این طرح، گفت: هفت سارق حرفه‌ای در عملیات شب گذشته ماموران در یکی از پاتوق‌ها شناسایی و دستگیری شدند.

وی با تشریح جزئیات عملیات بامدادی ماموران پلیس، افزود: چندی پیش با ثبت چندین مورد گزارش و شکایت مردمی مبنی بر فعالیت سارقان حرفه‌ای و تجمع آنها در خانه‌ای مجردی حوالی خیابان ولیعصر، انهدام این خانه از وجود سارقان و خرده‌فروشان مواد مخدر در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱۲ قرار گرفت.

رئیس کلانتری ۱۱۲ ابوسعید با اعلام اینکه در بررسی‌های اولیه ماموران مشخص شد خانه مجردی خیابان ولیعصر، محل رفت و آمد خرده‌فروشان مواد مخدر و سارقان و کیف‌قاپان است، از این رو تیم ویژه‌ای از ماموران تخصصی کلانتری، مسئولیت رسیدگی به این پرونده را بر عهده گرفتند.

حسنوند افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی، ساعت هشت صبح امروز ماموران کلانتری به اتفاق نماینده دادستان به محل خانه مجردی مراجعه کرده و توانستند با محاصره این پاتوق، تعداد هفت متهم سابقه‌دار را شناسایی و زمین‌گیر کنند.

وی با اعلام اینکه متهمان به محض مشاهده ماموران، قصد داشتند از طریق پنجره‌ها فرار کنند، افزود: همه متهمان حاضر در خانه مجردی با سرعت عمل ماموران دستگیر شدند. با انتقال متهمان دستگیر شده به کلانتری و در بازرسی‌های تخصصی از مخفیگاه متهمان، حدود یک کیلوگرم هروئین، ۴۶ گرم تریاک، ۵۳ گرم و ۷۰ سانت حشیش کشف و ضبط شد.

رئیس کلانتری ۱۱۲ ابوسعید گفت: با تشکیل پرونده و انتقال متهمان به کلانتری، متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی، در اختیار دادسرا قرار گرفتند.






تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن