تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه دیدید که بنده ای گناهان مردمان را جستجو می کند و گناهان خویش را فراموش کرده...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820289881




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سارقان احشام، سیم برق و لوازم اداری در چرداول دستگیر شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سارقان احشام، سیم برق و لوازم اداری در چرداول دستگیر شدند ایلام - ایرنا - رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی چرداول از دستگیری 6 سارق سیم برق، احشام و لوازم اداری در اینشهرستان طی یک هفته گذشته خبر داد.


سروان محمدرضا غلامی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: در راستای برخورد و جمع آوری سارقان و ایجاد امنیت اجتماعی، این افراد دستگیر و روانه زندان شدند.
وی در تشریح سرقت های صورت گرفته و اقدامات شبانه روزی پلیس آگاهی برای برخورد با مجرمان اظهار کرد: یکی از این افراد سارق جوان و معتادی بود که در ساعت کاری به کمیته امداد شاخه چرداول مراجعه و در گوشه ای مخفی و پس از پایان زمان فعالیت اداری اقدام به سرقت اموال اداری چون کامپیوتر، کیس، فلش، مانیتور و تعداد زیادی اقلام اداری دیگر کرده و از محل متواری شده بود.
غلامی یادآور شد: پس از بازبینی فیلم دوربین مدار بسته، سارق شناسایی و در عملیاتی پلیسی دستگیر شد و پس از اعتراف به جرم خود، با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و با حکم قاضی روانه زندان شد و اموال سرقتی نیز از او پس گرفته شد.
وی علت دستگیری سارق دیگر را سرقت سیم برق اعلام کرد و گفت: این نوع سرقت یکی از معضلات اجتماعی در این شهرستان است.
به گفته وی، در پی دریافت گزارشات متعدد مردم بخش زاگرس و شباب از توابع چرداول مبنی بر سرقت سیم برق و کلافه شدن مردم و اداره برق از این موضوع و متحمل شدن خسارت های زیاد، پلیس آگاهی اقدام با تجسس و بکارگیری فنون و شگردهای پلیسی و تحقیقات متعدد از سابقه داران، 3 سارق را در این ارتباط دستگیر کرد که این افراد به پنج فقره سرقت سیم برق اعتراف کرده و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و سپس روانه زندان شدند.
رییس پلیس آگاهی چرداول پیگیری پرونده سرقت احشام را از دیگر مواردی دانست که منجر به دستگری دو سارق شد و افزود: این افراد در روستای میان قلعه بخش زاگرس در 6 مرحله اقدام به سرقت 50 راس دام کرده بودند.
به گفت وی، پس از اطلاع از این سرقت ها، سارقان دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی و قضایی با حکم مقام قضایی شهرستان به زندان منتقل شدند.
سروان غلامی با تقدیر از همکاری مردم در شناسایی و دستگیری سارقان گفت: با توجه به گستردگی و پراکندگی روستاهای تابع این شهرستان، مردم هرگونه مورد مشکوک را با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا ماموران انتظامی در کمترین زمان نسبت به برخورد قانونی با متخلفان و برهم زنندگان نظم اجتماعی اقدام کنند.
شهرستان 70 هزار نفری چرداول به مرکزیت شهر سرابله در 35 کیلومتری ایلام قرار گرفته و دارای 140 روستا، پنج شهر و چهار بخش مرکزی، شباب، زاگرس و هلیلان است.
7176/9002



30/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن