تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسادت نمى ورزد، منافق حسادت مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802702774




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعلام محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی اطراف حرم مطهر امام خمینی (ره)


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: اعلام محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی اطراف حرم مطهر امام خمینی (ره)
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی پلیس در اطراف حرم مطهر معمار کبیر انقلاب در ایام برگزاری مراسم بزرگداشت رحلت را تشریح کرد.
به گزارش نامه نیوز، سردار سیدتیمور حسینی در نشست خبری صبح امروز که به منظور تشریح اقدامات و تمهیدات ترافیکی پلیس در ایام برگزاری مراسم بزرگداشت بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) برگزار شد، گفت: در این مراسم پیش‌بینی شده است که بیش از یک میلیون زائر حضور داشته باشند از این رو نیازمند ارائه تسهیلات و ارائه خدمات ترافیکی به این افراد هستیم و از مدت‌ها قبل جلسات هماهنگی در این خصوص انجام شده و تاکنون بیش از 30 جلسه برگزار شده است.

وی با بیان اینکه در همین راستا و با توجه به ورود حجم قابل توجهی خودرو به معابر منتهی به حرم مطهر ماموران از ساعت 7 صبح روز سیزدهم در اطراف معابر حرم مستقر خواهند شد، گفت: از زائران درخواست داریم که با پلیس همکاری داشته باشند و از توقف وسایل نقلیه در معابر غیرمجاز و حاشیه بزرگراه خودداری کنند چراکه در این صورت ماموران راهور مجبور به جابه‌جایی این خودروها با جرثقیل و انتقال آن به پارکینگ هستند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ افزود: این دسته از افرادی که خودرویشان منتقل شده می‌توانند با شماره تلفن‌های 66926666- 66935577 و شماره تلفن 110 تماس گرفته و از موقعیت خودروی خود باخبر شده و پس از پایان مراسم آن را از پارکینگ تحویل بگیرند.

حسینی ادامه داد: موضوع دیگری که لازم است به آن توجه شود، ممنوعیت برپایی چادر در پارکینگ از سوی مردم است، چراکه عوامل انتظامی و انتظامات از برپایی آن جلوگیری خواهند کرد.

وی از زائران خواست به تابلوهای هدایت کننده و علائم راهنمایی و رانندگی توجه کرده و از توقف‌های منجر به سد معبر به ویژه در مدخل‌های ورودی، خروجی و خیابانی‌های منتهی به پارکینگ‌های 10گانه و روی پله‌ها خودداری کنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه در این روز خط یک مترو به صورت ویژه و با افزایش حمل مسافر نسبت به جابه‌جایی مسافران و زائران اقدام خواهد کرد گفت: همچنین بیش از 18 هزار دستگاه اتوبوس از سراسر کشور زائران را به حرم مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی منتقل خواهد کرد. 2000 دستگاه اتوبوس نیز برای پایتخت‌نشینان پیش‌بینی شده است.

حسینی با اشاره به خودروهای شخصی و خودروهای عمومی اظهار کرد: کلیه وسایل نقلیه حاملان زائران باید دارای برگه معاینه فنی و بیمه‌نامه معتبر بوده و به میزان ظرفیت وسیله نقلیه اقدام به حمل بار و سرنشین کنند.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس به آن دسته از خودروهایی که جابه‌جایی مسافر در قسمت بار خود کنند، برخورد خواهند کرد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درخصوص محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های توقف و تردد در اطراف محل برگزاری مراسم گفت: از ساعت 17 روز چهارشنبه تا پایان مراسم و تخلیه کامل پارکینگ‌ها، تردد کلیه وسایل ترابری سنگین در مسیر جاده قدیم از سه راهی حسن‌آباد و تا پل آزادگان و پل بزرگراه شهید هاشمی و بزرگراه شهیدرجایی از پل آزادگان تا جاده قدیم و بالعکس ممنوع است. بنابراین از این دسته وسایل می‌توانند در طول این مدت از مسیر جایگزین جاده حسن‌آباد به جاده ساوه و آزادگان غرب و شرق و بالعکس استفاده کرده و وسایل نقلیه سنگین از بزرگراه آزادگان به جاده ساوه و سلفچگان و در نهایت جاده قم تردد کنند.

حسینی افزود: همچنین از ساعت 17 روز چهارشنبه تا خاتمه مراسم و عادی شدن تردد در معابر، تردد کلیه وسایل نقلیه سنگین و اتوبوس به استثنای وسایل نقلیه حاملان زائران، اتوبوس‌های بسیج و کاروان‌های اعزامی به استان‌های خراسان شمالی و رضوی، آذربایجان شرقی و غربی و قزوین از بزرگراه شهید هاشمی حد فاصل پل شهیدصنیع‌خانی تا بهشت زهرا(س) و سه راهی باقرشهر تا بزرگراه خلیج فارس ممنوع خواهد بود.

وی ادامه داد: همچنین از ساعت 24 روز چهارشنبه تا پایان مراسم نیز حرکت کلیه وسایل نقلیه شخصی و اتوبوس به استثنای اتوبوس‌های کاروان‌های زائران استان‌های خوزستان، یزد و قم در آزادراه تهران قم حد فاصل پل حسن‌آباد و سه راهی کهریزک تا پل شهیدکاظمی ممنوع بوده و اینگونه وسایل نقلیه از طریق جاده حسن‌آباد به سمت شرق به جاده قدیم قم و به سمت تهران ادامه خواهند داد. همچنین آن دسته از وسایل نقلیه شخصی و اتوبوس‌هایی که قصد شرکت در مراسم را دارند، می‌بایست از طریق جاده قدیم تهران – قم و در شرقی بهشت زهرا(س) یعنی در گل دسته وارد بهشت زهرا(س) شده و در پارکینگ‌های از پیش تعیین شده مستقر شوند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ادامه داد: از ساعت 24 روز چهارشنبه به استثنای اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌های زائران خارجی، ارگان‌های دولتی، نهادها و اتوبوس‌های نظامی تردد انواع اتوبوس و مینی‌بوس سایر استان‌ها به سمت بزرگراه خلیج فارس از پل کاظمی و رمپ لوپ ممنوع است و باید از مسیرهای مرتبط شامل جاده مرتضی‌گرد، بزرگراه شهید هاشمی و جاده قدیم قم به سمت پارکینگ‌های مربوطه استفاده شود.

حسینی با بیان اینکه تردد وسایل نقلیه سبک در آزادراه تهران قم حد فاصل پل شهیدکاظمی تا عوارضی تهران قم مجاز بوده و محدودیتی در این خصوص اعمال نخواهد شد، گفت: البته در شرایط بحرانی و احتمالی ممکن است با نظر پلیس راهور پایتخت محدودیت‌های ترافیکی در این مسیر نیز اعمال شود که در آن صورت خودروها به مسیر جاده قدیم قم هدایت خواهند شد.

وی در پاسخ به سوال ایسنا درباره اینکه وضعیت تردد خودروهای فرودگاه امام به چه شکل خواهد بود؟ نیز گفت: تاکسی‌های فرودگاه امام خمینی(ره) باید در زمان اجرای محدودیت در روز پنجشنبه تا پایان مراسم از آزادراه تهران ساوه تردد کنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به محدودیت‌های توقف گفت: از ساعت 17 عصر چهارشنبه تا پایان مراسم و تخلیه اطراف محدوده حرم، در بزرگراه خلیج فارس از پل حرم مطهر به سمت جنوب تا عوارضی در هر دو مسیر ممنوعیت توقف خواهیم داشت.

حسینی افزود: همچنین توقف کلیه وسایل نقلیه در مدخل‌های ورودی، خروجی و خیابان‌های فرعی منتهی به پارکینگ‌های ده‌گانه و نیز خیابان‌های اصلی محوطه بهشت زهرا (س) ممنوع بوده و توقف اتوبوس در بزرگراه شهید هاشمی در مسیر شمال به جنوب تا میدان ساعت در هر دو مسیر ممنوع است.

به گفته رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ توقف کلیه وسایل نقلیه در طول بلوار علامه عسگری، در هر دو مسیر از سه راهی باقرشهر تا پل حرم نیز ممنوع است.

وی همچنین در خصوص پارکینگ‌ها نیز گفت: پارکینگ شماره 4 برای موتورسیکلت‌ها پیش‌بینی شده و موتورها تنها در این پارکینگ امکان توقف خواهند داشت.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: استفاده از کمربند ایمنی برای رانندگان و کلیه مسافران، به ویژه مسافران اتوبوس‌ها و سرنشینان عقب الزامی است و در صورت رویت، ماموران پلیس راهور با آن برخورد خواهند کرد.



منبع: ایسنا


۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن