تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر که رکوع نمازش را کامل انجام دهد هیچ ترس و وحشتی در قبر با سراغش نمی آید. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820819805




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارسال اطلاعات اسناد حمل براي رانندگان و مالكان ناوگان برون شهري


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ خرداد ۱۳۹۴ (۱۷:۱۰ب.ظ)
ارسال اطلاعات اسناد حمل براي رانندگان و مالكان ناوگان برون شهري موج - اطلاعات مربوط به اسناد و حمل کالا و مبلغ کرايه حمل مندرج در بارنامه از طريق پيامک براي رانندگان و مالکان ناوگان عمومي جاده‌اي ارسال مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج، غلامحسين دغاغله، مدير کل دفتر حمل‌ونقل کالاي اين سازمان، با بيان اين خبر اظهار داشت: از آن جايي که براساس مصوبه هيات محترم وزيران مبناي محاسبه و تخصيص سهميه سوخت به ناوگان حمل‌ونقل عمومي برون‌شهري گازوئيل سوز براساس اطلاعات اسناد جابجايي کالا و مسافر خواهد بود، شرکت‌هاي حمل‌ونقل و رانندگان مي‌بايست نهايت دقت را در تکميل دقيق و صحيح اطلاعات مندرج در اسناد حمل در هنگام صدور به عمل آورند.
وي افزود: در راستاي رعايت حقوق شهروندي و رضايتمندي رانندگان و جلوگيري از تضييع حقوق آنان و همچنين پيشگيري از سوءاستفاده‌هاي احتمالي از تاريخ 26 بهمن سال 93 پس از صدور سند حمل بخشي از اطلاعات مندرج در آن شامل مبدأ، مقصد، شرکت حمل‌ونقل صادر کننده و تاريخ صدور طي پيامکي براي راننده و مالک ناوگان جهت اطلاع ارسال مي‌گردد که اين امر با استقبال خيلي خوب رانندگان و مالکين ناوگان مواجه شده است.
دغاغله در بخش ديگري با اشاره به همکاري بسيار خوب مسوولين تشکل‌هاي صنفي حمل‌ونقل جاده‌اي تصريح کرد: در جهت تکميل اين طرح از تاريخ 3 خرداد سال 94 مبلغ کرايه حمل مندرج در بارنامه نيز در پيامک ارسالي اطلاع‌رساني شده و در طي 2 ماه آينده هم قرار است ميزان کميسيون اخذ شده توسط شرکت‌هاي حمل‌ونقل به جهت جلوگيري از تخلفات مربوط به اخذ کميسيون اضافي به فيلدهاي اطلاعاتي ارسالي در پيامک به رانندگان و مالکين اضافه شود.
مدير کل دفتر حمل‌ونقل کالا تاکيد کرد: رانندگان و مالکين ناوگان در صورت دريافت پيامک مبني بر صدور بارنامه بدون اطلاع آنان و يا درج اطلاعات اشتباه در بارنامه ثبت شده در بانک اطلاعاتي سازمان مي‌توانند به اداره کل حمل‌ونقل و پايانه‌هاي استان مراجعه و نسبت به تکميل فرم مربوط به سوءاستفاده از کارت هوشمند اقدام نمايند تا در اسرع وقت به آن رسيدگي و با شرکت حمل‌ونقل متخلف برخوردهاي قانوني معمول شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن