تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):در پاسخ به كسى كه عرض كرد: من در عمل ناتوانم و نماز و روزه كم به جا مى آورم اما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820143664




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فردا 308 حافظ متخصص قرآن کریم در تهران گردهم می‌آیند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فردا
308 حافظ متخصص قرآن کریم در تهران گردهم می‌آیند
گردهمایی حافظان متخصص قرآن کریم استان تهران و البرز فردا 11 خردادماه با حضور 308 حافظ کل قرآن کریم در سالن اندیشه حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

خبرگزاری فارس: 308 حافظ متخصص قرآن کریم در تهران گردهم می‌آیند



به گزارش خبرگزاری فارس، چهارمین همایش از بین 16 همایش برنامه‌ریزی شده برای گردهمایی حافظان کل قرآن دارای مدارک تخصصی درجه یک تا سه، دوشنبه 11 خردادماه 1394 با حضور 274 حافظ کل قرآن استان تهران و 34 حافظ کل قرآن از استان البرز به همت سازمان دارالقرآن در شهر تهران، سالن اندیشه حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.
استان تهران با دارا بودن این تعداد «متخصص حفظ قرآن کریم» بیشترین آمار جمعیتی حافظان کل قرآن دارای مدارک تخصصی را در بین استان‌های کشور از آن خود کرده است.
مجموع حافظان کل دارای مدارک تخصصی یک تا سه حفظ قرآن کریم در سراسر کشور یک هزار 450 نفر هستند. گردهمایی این حافظان قرآن کریم در 16 استان کشور با هدف شناسایی حافظان کل دارای جلسه حفظ قرآن، تشویق افراد بدون جلسه برای تشکیل جلسات مردمی حفظ قرآن کریم و ترغیب حافظان قرآن دارای مدارک درجه 2 و 3 به شرکت در مراحل بالاتر آزمون به منظور اخذ مدارک درجات بالاتر صورت می‌گیرد.
در این همایش‌ها علاوه بر بیان نکات اخلاقی در رابطه با فعالیت‌های قرآنی و نکات تخصصی مربوط به مفردات و حفظ قرآن کریم توسط اساتید فن، برنامه‌هایی با هدف ترغیب حافظان کل قرآن به ارتقای سطح تخصصی خود برگزار می‌شود.
در همایش حافظان استان تهران، «عباس سلیمی» چهره پیشکسوت قرآنی و معاون فرهنگی آستان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، «کریم دولتی» مدرس دانشگاه و «محمدمهدی بحرالعلوم» استاد حفظ قرآن کریم و مدرس دانشگاه، به ترتیب به طرح مباحث اخلاقی، آشنایی با مفردات قرآن و طریقه مطالعه آنها و نکات تخصصی حفظ قرآن کریم خواهند پرداخت.
پرسش و پاسخ، بخش پایانی این همایش را تشکیل خواهد داد.
این مراسم با حضور «مهدی قره‌شیخلو» رئیس سازمان دارالقرآن الکریم و حجت‌الاسلام «نیک‌نژاد» مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران فردا 11 خردادماه از ساعت 8:30 آغاز می‌شود و همزمان با اذان ظهر به کار خود پایان خواهد داد.
پایان پیام/

94/03/10 - 12:29





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن