تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه كه روزه مى‏گيرى بايد چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815509658




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاهش سرقت های خشن در کشور


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
کاهش سرقت های خشن در کشور




سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی گفت: در بخش سرقت خشن و سرقت به عنف در سطح کشور شاهد کاهش جرم هستیم اما سرقت های خرد روند فزاینده دارد که پلیس برای کاهش این نوع سرقت مصمم است.





خبرگزاری ایرنا: سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی گفت: در بخش سرقت خشن و سرقت به عنف در سطح کشور شاهد کاهش جرم هستیم اما سرقت های خرد روند فزاینده دارد که پلیس برای کاهش این نوع سرقت مصمم است.

سردار حسین اشتری روز یکشنبه در صبحگاه ستاد فرماندهی انتظامی استان البرز در کرج افزود: البته باید علت افزایش سرقت خرد را بررسی کرد که دراین زمینه برنامه داریم .

وی با بیان اینکه پلیس بدون اغماض با مخلان نظم و امنیت برخورد قانونی می کند،گفت: حاشیه امنی برای این افراد وجود نخواهد داشت.

اشتری بیان کرد: نیروی انتظامی با هر فرد یا گروهی که بخواهد نظم و آسایش مردم را برهم بزند، قاطعانه برخورد می کند.

وی بیان داشت: پیشگیری ازسرقت و مقابله با سارقان دراولویت نخست نیروی انتظامی قرار دارد.

فرمانده ناجا با بیان اینکه در بخش قاچاق و خرید و فروش مواد مخدر نیز برنامه های پیشگیرانه و کنترلی با جدیت دنبال می شود، گفت: دراین زمینه باید عوامل قاچاق و توزیع مواد مخدر را شناسایی و آنان را به دست قانون سپرد.

سردار اشتری تصریح کرد: نیروی انتظامی در انجام وظیفه خود در زمینه حفظ و ارتقای امنیت بسیار جدی و مسوولیت پذیر است.

وی تعامل با مردم برای پیشگیری از جرایم ضروری دانست و افزود: یکی از راه های کنترل جرایم همکاری و همراهی مردم با پلیس است .

فرمانده ناجا تاکید کرد: پلیس با اقتدار با مجرمان برخورد می کند و درعین حال با مهربانی خادم مردم خواهد بود.

وی با اشاره به وضعیت امنیت دراستان البرز بیان داشت: گزارش ها بیانگر ارتقای امنیت دراین استان است که امروز همزبانی و هماهنگی خوب بین نیروی انتظامی و اعضای شورای تامین دراستان البرز را شاهد هستیم.

اشتری بیان داشت: میزان جرایم خشن در این استان کاهش چشمگیری یافته ضمن آنکه میزان کشفیات افزایش یافته است البته ضریب امنیتی در البرز و کشور باید افزایش یابد.






تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن