تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815580464




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایش «در اعماق» تمدید شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
نمایش «در اعماق» تمدید شد
نمایش «در اعماق» که از یکشنبه 27 اردیبهشت ماه اجرای خود را در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر آغاز کرده تا روز دوشنبه یکم تیر ماه تمدید شد.


به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران؛ نمایش در اعماق که از یکشنبه 27 اردیبهشت ماه اجرای خود را در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر آغاز کرده و بنا بود در روز سه شنبه 12 خرداد به اجرای خود پایان دهد، تا روز دوشنبه یکم تیر ماه تمدید شد.


در اعماق، نوشته ماکسیم گورکی، آخرین اثر زنده یاد مصطفی عبدالهی است که پیش از این، در بخش مهمان سی و سومین جشنواره تئاتر فجر به روی صحنه رفته بود. مصطفی عبدالهی بازیگر و کارگردان پیشکسوت تئاتر، تلویزیون و رادیو، و موسس "گروه تئاتر کوچه" بود، که بیش از 14 سال با بیماری سرطان جنگید و در نهایت صبح پنجشنبه 31 اردیبهشت ماه در حالی که تنها 4 روز از شروع اجرای عموم نمایشش می گذشت، در پی وخامت بیماری دار فانی را وداع گفت.


در این نمایش شهین علیزاده، محمد پور حسن، امیر عباس توفیقی، علی زرینی، فرشید صمدی پور، صنم صالحی، فرناز جهانسوز، مهدی زمین پرداز، محسن بهرامی، زندیش حمیدی، سیامک حلمی، مهدی طهماسبی، لیلا ارجمند پیوند، پوریا گلستانی، محمد رضا کردی، مریم نادرلویی و سعید سلطانی به ایفای نقش می پردازند.


همچنین جواد مرآتی به عنوان طراح صحنه و لباس،  محمد یوسفی به عنوان دستیار کارگردان و برنامه ریز، مریم سلیمانی منشی صحنه، محمدرضا کردی مدیر صحنه، امید یوسفی موسیقی ، بابک حقی و شیما فرهمند عکاسان، مهدی رایگانی طراح پوستر و بروشور و شبنم موتابی به عنوان روابط عمومی این گروه را همراهی می کنند.


گفتنی است این نمایش تا 1 تیر ماه هر روز به جز شنبه ها ساعت 19 در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه می رود. علاقمندان می توانند بلیت های خور را از سایت های گیشه تئاتر http://gishetheater.com/ و یا تیوال http://www.tiwall.com/  تهیه کرده یا به صورت حضوری به گیشه تئاتر شهر مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 09381105679 جهت رزرو و هماهنگی تماس حاصل فرمایند. 




انتهای پیام/



اخبار مرتبط

یادداشتی از میکائیل شهرستانی برای مصطفی عبداللهی
تئاتر یکی از زنده ترین پویه های هنری روزگار است
نمایش «در اعماق» در فقدان کارگردان درگذشته اش هم روی صحنه می رود
مصطفی انسانی شايسته و باوقار بود / او در سالهای بيماری ايستادگی كرد
بغضی که برای مصطفی عبداللهی شکسته شد




۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن