تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821062534




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رزمندگان با تکيه بر آموزه‌هاي قرآني در مقابل دشمن بعثي ايستادگي کردند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ خرداد ۱۳۹۴ (۱۵:۱۰ب.ظ)
رئيس مرکز رسيدگي به امور مساجد: رزمندگان با تکيه بر آموزه‌هاي قرآني در مقابل دشمن بعثي ايستادگي کردند موج - قم - رئيس مرکز رسيدگي به امور مساجد گفت: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با تکيه بر آموزه‌هاي قرآني در مقابل دشمن بعثي ايستادگي کرده و اين آموزه‌ها را در مساجد فراگرفتند.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، رئيس مرکز رسيدگي به امور مساجد در همايش پاياني دومين فراخوان ايده‌هاي مسجدي در سالن همايش عصر آفتاب مسجد مقدس جمکران برگزار شد، گفت: هر چند تهاجم‌هاي فرهنگي دشمن به صورت مستمر عليه اماکن مذهبي وجود دارد اما به لطف پروردگار و زحمات خادمان اهل بيت (ع) هر ساله به جمعيت زائران مسجد مقدس جمکران افزوده مي‌شود.
وي با اشاره به برخي از ظرفيت‌هاي نهفته در مسجد مقدس جمکران اضافه کرد: حضور زائران در اين مسجد و برپايي نماز و انجام اعمال عبادي هيچ بهانه‌اي براي حاشيه‌نگاري به تفکيري‌ها نمي‌دهد.
حجت‌الاسلام محمدجواد حاج‌علي اکبري با بيان اينکه سومين فراخوان ايده‌هاي مسجدي همزبان با پايان دومين فراخوان ايده‌هاي مسجدي آغاز شده است، گفت: ماه شعبان ظرفيت‌هاي گسترده‌اي دارد که مي‌توان با استفاده از اين ظرفيت‌ها فرهيختگان بيشتري را به سمت اين فراخوان جذب کرد.
وي با تاکيد بر اينکه با گذشت زمان هزينه‌هاي بيشتري براي طرح ايده‌هاي جديد خرج مي‌شود، افزود: برخي از مجموعه‌هاي موفق دستاوردهاي خود را مديون ايده‌هاي موفق مي‌دانند و تفکر خلاق مي‌تواند ايده‌هاي تازه را عنوان کند که اين ايده‌ها در عرصه‌هاي مختلف کاربردهاي متفاوتي دارد.
حجت الاسلام حاج‌علي اکبري ادامه داد: هر چند تاکنون اقداماتي براي جذب ايده‌ها در عرصه‌هاي مختلف انجام شده است، اما؛ اهميت ايده با توجه به جايگاهش در جامعه اسلامي مورد توجه قرار نگرفته است.
وي از مسجد به عنوان نهادي الهي نام برد و ابراز کرد: ظرفيت‌هاي نهفته بسياري در مساجد وجود دارد که در قرآن کريم به بخشي از اين ظرفيت‌هاي معنوي اشاره شده است؛ رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با تکيه بر آموزه‌هاي قرآني در مقابل دشمن بعثي ايستادگي کرده و اين آموزه‌ها را در مساجد فراگرفتند.
حجت الاسلام حاج‌علي اکبري با اشاره به برخي از آسيب‌هايي که جامعه اسلامي را تهديد مي‌کند، افزود: ايده‌پردازي يکي از عرصه‌هاي شوق‌انگيز مساجد است و افرادي که در اين عرصه گام برمي‌دارند نسبت به بسياري از آموزه‌هاي اسلامي آگاهي مناسبي دارند و اميدواريم با تبليغات گسترده‌تر در حوزه‌ها و دانشگاه دستاوردها بيشتري در بخش ايده داشته باشيم.
رئيس مرکز رسيدگي به امور مساجد يادآور شد: مساجد داراي ويژگي‌هاي معنوي خاصي هستند و افراد متفکر بايد با نگاه‌هاي اعتقادي در مساجد ورود پيدا کرده تا ايده‌هاي مناسبي را براي استفاده از کارکردهاي همه جانبه مساجد مطرح کنند.
وي اکتشاف ظرفيت‌هاي مساجد و فعال‌سازي آن‌ها را يکي از اولويت‌هاي مرکز رسيدگي به امور مساجد دانست و گفت: طراحي سامانه بانکي اطلاعات ايده‌هاي مسجدي دستاورد مناسبي است و اميدواريم با فعاليت‌هاي انجام شده در اين مرکز بتوانيم ايده‌پردازي را در عرصه‌هاي مختلف جامعه اسلامي ترويج دهيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن