تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814591843




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه و گسترش شبكه‌های بهداشتی باید با جدیت پیگیری شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: وزیر بهداشت در اجلاس معاونین بهداشت دانشگاه‌ها: توسعه و گسترش شبكه‌های بهداشتی باید با جدیت پیگیری شود خبرگزاری پانا: وزیر بهداشت در اجلاس معاونین بهداشت دانشگاه‌های علوم پزشكی گفت: یكی از اقدامات مهمی كه باید با جدیت پیگیری شود توسعه و گسترش شبكه های بهداشتی است.
۱۳۹۴ شنبه ۹ خرداد ساعت 14:32

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، سیدحسن هاشمی در اجلاس معاونین بهداشت دانشگاه های علوم پزشكی سراسر كشور ضمن بیان این مطلب و قدردانی از تلاشهای معاونین بهداشت در اجرای برنامه های این معاونت، گفت:امیدواریم با تعریف جدیدی كه برای پوشش خدمات بهداشت داشته ایم، برنامه توسعه گسترش شبكه ها با سرعت و دقت لازم به پیش برود.
وزیر بهداشت با تاكید بر ضرورت تربیت مراقبین سلامت خطاب به معاونین بهداشت دانشگاهها گفت: نظارت و سخت گیری بر عملكرد مراقبین سلامت در تكمیل پرونده الكترونیك سلامت بسیار مهم است.
دكتر هاشمی با بیان این كه معتقدم مغز وزارت بهداشت شبكه است، گفت: اگر در این حوزه خوب برنامه ریزی كنیم در سایر بخش ها از جمله دارو و درمان نیز موفق عمل خواهیم كرد.
وزیر بهداشت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت دهان و دندان بر ضرورت استفاده بهینه از تجهیزات دندانپزشكی تاكید كرد و گفت: در ارتقای سلامت دهان و دندان كه یك برنامه ملی است، ضروری است از طرف معاونین بهداشتی همکاری های موثر صورت گیرد.
دكتر هاشمی با اشاره به ارائه خدمات بهداشتی در شبكه ها گفت: با انجام فشارخون، كنترل چربی و قند خون كه در حال حاضر در شبكه های بهداشتی در حال انجام است و گسترش این خدمات در حاشیه شهرها باید شاهد حركت موثری باشیم تا هزینه های درمانی و معلولیت های مردم كاهش یابد.
وی گفت: ارائه خدمات پیشگیرانه به نوعی كمك به درمان است و از هزینه ها پیشگیری می‌كند.
دكتر هاشمی در مورد برنامه های حوزه بهداشت محیط نیز با تاكید بر ضرورت نظارت‌ها بر حوزه بهداشت محیط گفت: مردم از این كه مشاهده كنند مسولین به حوزه بهداشت محیط نظارت می كنند و با متخلفان این حوزه برخورد می شود، امیدوار می‌شوند.
وزیر بهداشت در بخش دیگری از سخنان خود به بحث فن آوری اطلاعات و پرونده سلامت ایرانیان اشاره كرد و موضوع «فن آوری اطلاعات به اندازه طرح تحول سلامت مهم است چرا كه با این كار اطلاعات ما از تعداد بیماران، نوع بیماریها، داروها و دیگر اطلاعات مهم در حوزه بهداشت و درمان تكمیل می‌شود و ما با داشتن اطلاعات كامل بهتر می‌توانیم تصمیم‌گیری نماییم.
وزیر بهداشت همچنین بر ضرورت مدیریت منابع و اعتبارات حوزه بهداشت در خود این معاونت و نیز صرفه جویی در منابع تاكید كرد و در پایان از زحمات معاونین بهداشت دانشگاههای علوم پزشكی سراسر كشور در اجرای برنامه های این معاونت قدردانی كرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 173]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن