تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه هاى عنكبوتى كه در اتاق هاى شماست، لانه شياطين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820519270




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قول مساعد وزير راه و شهرسازي براي تسريع در پايان پروژه‌هاي قيروکارزين


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ خرداد ۱۳۹۴ (۱۲:۴ب.ظ)
قول مساعد وزير راه و شهرسازي براي تسريع در پايان پروژه‌هاي قيروکارزين موج - وزير راه و شهرسازي در جريان بازديد از قيروکارزين براي تسريع در پايان پروژه‌هاي راه و شهرسازي اين شهرستان قول مساعد داد.
به گزارش خبرگزاري موج، عباس آخوندي، وزير راه و شهرسازي، در حاشيه بازديد از پروژه‌هاي راه و شهرسازي شهرستان قيروکارزين که با حضور مسوولان استاني و شهرستاني همراه بود، اظهار کرد: اقدامات مهمي در بخش راه در اين شهرستان در حال انجام است که دولت براي به سرانجام رسيدن آن‌ها تمام تلاش خود را خواهد کرد.
وي با بيان اينکه بايد در زمينه تخصيص اعتبارات حوصله بيشتري به خرج داد، افزود: اگر چه دولت در شرايط مالي خوبي به سر نمي‌برد، اما؛ از اين وضعيت عبور خواهيم کرد و پروژه‌هاي نيمه‌تمام هم تکميل خواهند شد.
آخوندي با اشاره به پروژه محور فيروزآباد به قير بيان کرد: اگر چه تنها 12 کيلومتر از اين مسير 70 کيلومتري در حوزه قيروکارزين باقي‌مانده است، اما؛ اين مسير به دليل کوهستاني بودن و داشتن گردنه‌هاي زياد، حجم بالايي از کار و اعتبارات را طلب مي‌کند.
وزير راه و شهرسازي ادامه داد: با تزريق اعتبار به اين پروژه که يکي از مسيرهاي مهم اتصال به شهرستان‌ها و استان‌هاي جنوبي کشور است، انتظار بهره‌برداري از آن در آينده‌اي نزديک را داريم.
اين مقام مسوول با اشاره به پروژه متوقف شده آغاز ـ هنگام ـ عسلويه که جنوب شرق کشور را به منطقه پارسيان متصل مي‌کند، تصريح کرد: اين پروژه يکي از پروژه‌هاي مهمي است که کار براي احيا و به پايان رساندن آن آغاز خواهد شد.
آخوندي در مورد پايان پروژه‌هاي نيمه‌تمام قيروکارزين بيان کرد: براي پايان محور 27 کيلومتري افزر ـ پرسيما ـ بابا نجم نيز با توجه به اينکه بخش افزر را از بن‌بست خارج مي‌کند اعتباراتي در نظر گرفته مي‌شود.
وي در ادامه از کمک به متقاضيان مسکن مهرشهر قير براي تأمين هزينه انشعابات آب و برق و گاز و پايان و تحويل اين واحدهاي مسکوني خبر داد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن