تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پيش از آن كه زبانت تو را به زندان طولانى و هلاكت درافكند، او را زندانى كن، زيرا هيچ چ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821220054




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بنیامین بهادری: این بار شما من را غافلگیر کنید


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: بنیامین بهادری: این بار شما من را غافلگیر کنید خبرگزاری پانا: یک خواننده پاپ از برنامه‌های ویژه‌اش برای کنسرت تهران خود خبر داد.
۱۳۹۴ شنبه ۹ خرداد ساعت 12:05

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس فرهنگی پانا؛ بنیامین بهادری که در روزهای گذشته یکی از قطعات آلبوم خود یعنی‌«بنیامین 94» را در فضای مجازی منتشر کرده، از دوستدارانش خواست که در کنسرت 11 و 12 خرداد که در تهران و سالن نمایشگاه بین المللی میلاد برگزار خواهد شد، با اسامی پیشنهادی شان برای این قطعه حاضر شوند و رای گیری برای انتخاب نام این قطعه در هر چهارسانس و در سالن انجام خواهد شد.
بنیامین بهادری در این باره گفت: «اینکه جامعه دوستدارانت برای اولین بار اسم یک قطعه را انتخاب کنند و فریاد بزنند به هر حال هیجان انگیز است. این روند برای نخستین بار قرار است در کنسرت 11 و 12 خرداد در تهران اتفاق بیفتد و می خواهم این بار حاضرین در سالن من را غافلگیر کنند.»
این خواننده درباره فضای کلی «قطعه 4 آلبوم 94» نیز معتقد است: «بیان و احساسی که در این قطعه جریان دارد متعلق به دوره روابط یکی دو روزه نیست و تعریف فرید احمدی از یک رابطه است که انسانهای این دوره به شدت در پی آن هستند. عشق های عمیقی که با تمام وجود اتفاق می افتد و لذت بخش است. هر چند شاید هم برخی از افراد درباره این قطعه نظرات و حرفهایی داشته باشند که آن حرفها برای من از طلا هم ارزشمند تر است. به هر حال موسیقی پاپ در همه جای دنیا مبتنی بر رای و انتخاب مردم است و برای همین دوست دارم همه با دست پر و ایده ها و انتقادات و پیشنهادات مختلف به کنسرت من بیائند. این بار می خواهیم در این کنسرت بیشتر از همیشه با هم حرف بزنیم و پیش از انتشار آلبوم کمی با دوستانمان خلوت کنیم. »
گفتنی ست کنسرت «بنیامین بهادری» در تاریخ 11 و 12 خرداد در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی هر روز در دو سانس 18:30 و 21:30 برگزار خواهد شد و در فاصله دو روز به برگزاری این کنسرت تقریبا اکثر بلیت‌های این کنسرت به فروش رفته و تعداد کمی از آن باقی مانده است که علاقمندان می توانند از طریق سایت های آنلاین بلیت فروشی آنرا تهیه نمایند.

 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن