تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 15 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيبت كردن در (نابودى) دين مسلمان مؤثرتر از خوره در درون اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799457042




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعتماد به جوانان مایه شکوفایی آنان درعرصه های مختلف اجتماعی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون نماینده دائم ایران در سازمان ملل: اعتماد به جوانان مایه شکوفایی آنان درعرصه های مختلف اجتماعی است خبرگزاری پانا: معاون نماینده دائم ایران درسازمان ملل بااشاره به اهمیت نقش جوانان کشورهای مختلف در شکوفایی اجتماعی و اقتصادی گفت :اعتماد به نسل جوان موجب شکوفایی این نسل درهمه عرصه ها و تمایل آنان به پاسداری از ارزش های گذشته خواهد شد.
۱۳۹۴ شنبه ۹ خرداد ساعت 08:42

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس سیاسی پانا، غلامحسین دهقانی سفیر و معاون نماینده دائم کشورمان در سازمان ملل روز جمعه در نشست عالیرتبه موسوم به "بیستمین سالگرد برنامه اقدام برای جوانان" در مجمع عمومی این سازمان سخنرانی کرد. وی بااشاره به اهمیت جایگاه جوانان در توسعه اجتماعی و اقتصادی کشورها و نقش موثری که جوانان ایران در پیشرفت های حاصله در جمهوری اسلامی ایران داشته اند گفت: سطح آموزش عالی در ایران بالا است به همین جهت درجامعه امروز ایران جوانان توانمندی های برجسته ای از خود نشان داده و در حوزه های مختلف ایران را به رده های بالای جهانی رسانده اند. دهقانی به این نکته نیز اشاره کرد که درحال حاضر 60 درصد از دانشجویان دانشگاه های مختلف ایران را زنان کشورمان تشکیل می دهند. سفیر کشورمان تاکید کرد جوانان ایرانی برغم هشت سال جنگ تحمیلی و باوجود همه تحریم های غیرقانونی ، جمهوری اسلامی ایران به دستاوردهای عظیمی در عرصه های مختلف علمی،فناوری،پزشکی و صنعتی رسیده است. وی گفت اگر به جوانان اعتماد شود و در توانمند سازی آنان تلاش جدی صورت گیرد آنان همراه با شکوفا شدن و شکوفا نمودن همه عرصه های اقتصادی و اجتماعی, ارزشهای نسل های پیشین را نیز پاس خواهند داشت. دهقانی با ذکر این که امروزه افراطی گری خشونت گرا مشکل بزرگی است که منطقه خاورمیانه و دیگر مناطق دنیا با آن دست به گریبان است گفت:جای تاسف است که اکثریت افراد گرفتار در دام گروه های افراطی جوانانی هستند که درصد قابل توجهی از آنان از غرب می آیند. معاون نماینده دائم ایران درسازمان ملل اظهار کرد که تروریستها از کم تجربگی و آرمان گرایی این جوانان سو استفاده می کنند و با تبلیغات گمراه کننده آنان را بدام می اندازند. لذا برای صیانت از جوانان و جلوگیری از افتادن آنها دردام این گروه ها جستجو و به کارگیری راهکارهایی برای خنثی کردن شیوه های تبلیغی این گروه ها یک ضرورت اجتناب ناپذیر برای همه دولت ها است. سفیر کشورمان با تاکید بر اهمیت برنامه اقدام جهانی برای جوانان امادگی جمهوری اسلامی ایران را برای همکاری وتبادل نظر با سایر اعضای جامعه جهانی وبه منظور تحقق کامل اهداف این برنامه اعلام کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن