تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ایمان هیچ کس کامل نمی شود مگر هر که را خدا دوست دارد دوست داشته باشد و آن که را خدا دشم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820818934




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چين به سوي انزواي منطقه اي گام بر مي دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ خرداد ۱۳۹۴ (۱۱:۱۲ق.ظ)
وزير دفاع آمريکا ادعا کرد؛ چين به سوي انزواي منطقه اي گام بر مي دارد موج - وزير دفاع آمريکا به چين هشدار داد تلاش اين کشور براي گسترش نفوذ در درياي جنوبي چين، منجر به انزواي پکن در منطقه خواهد شد.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، اشتون کارتر در مراسم تغيير فرمانده پاسفيک آمريکا در هونولولو در سنگاپور، گفت ايالات متحده با برنامه چين براي گسترش قلمرواش از طريق ساخت جزاير در آبهاي درياي جنوي چين مخالف است.
وي تاکيد کرد ما مي خواهيم اختلافات از راه صح آميز حل شود و گسترش مرزها توسط هر کشوري متوقف گردد. کارتر در ادامه افزود آمريکا با نظامي گري در منطقه مخالف هستيم.
وزير دفاع آمريکا تصريح کرد اقدامات چين در منطقه شرق آسيا منجر به عميق تر شدن اختلافات ديرينه خواهد شد. اين مساله تقاضا براي تعامل با آمريکا در منطقه بيشتر مي کند. در نهايت ايالات متحده براي دهه هاي آينده قدرت امنيتي اصلي آسيا و اقيانوس آرام مي شود.
کارتر قرار است پس از سنگاپور، به هند و ويتنام سفر کند.
گفتني است، پنتاگون براي پيگيري نياتش، در صدد ايجاد متحديني در اقاينوس آرام است. از اين رو ماه گذشته ميلادي، ايالات متحده و ژاپن روابط نظامي خود را مورد بازبيني قرار دادند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن