تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بخشنده ترین شما پس از من کسی است که دانشی بیاموزد آنگاه دانش خود را بپراکند. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821262289




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یزد را به عنوان شهر حامی بیماران خاص معرفی كنیم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیركل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد : یزد را به عنوان شهر حامی بیماران خاص معرفی كنیم خبرگزاری پانا:مدیركل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد گفت: شایسته است یزد را به عنوان شهری كه حامی بیماران خاص می باشد در سطح كشور مطرح و معرفی كنیم.
۱۳۹۴ پنج شنبه ۷ خرداد ساعت 10:27

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، جلسه بررسی وضعیت كمبود داروهای انعقادی بیماران هموفیلی در دفتر مدیركل اموراجتماعی و فرهنگی استانداری یزد و با حضور مسئولین مربوطه برگزار شد. مدیركل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد در این جلسه اظهار داشت: باید مشكلات بیماران خاص به حداقل كاهش یابد و همانگونه كه در تلاش هستیم طول عمر این بیماران را افزایش دهیم بتوانیم كیفیت و عرض عمر را هم زیاد كنیم.
مجید جوادیان زاده ادامه داد: آموزش، فرهنگ و فرهنگ سازی در این زمینه بسیار مؤثر است و آموزش صرفاً نباید خود بیماران و خانواده آنها و نزدیكانش را شامل شود بلكه باید جامعه نیز آموزش ببیند كه در لحظات حساس و خاص چگونه با این بیماران رفتار و تعامل داشته باشد.
وی افزود : با بحث آموزش و فرهنگ سازی می توان بسیاری از مشكلات بیماران خاص را كاهش داد و این خود بسیار مطلوب است.
جوادیان زاده عنوان كرد : ثبت اطلاعات و آمار بیماران خاص نیز بسیار مهم و جدی است زیرا اگر آمار درستی داشته باشیم می توانیم در حوزه اشتغال، اوقات فراغت، تعاملات اجتماعی، افزایش طول عمر و كیفیت زندگی بیماران خاص برنامه ریزی نمائیم.
در ادامه این جلسه هر كدام از مسئولین مربوطه به بیان دیدگاههای خود برای بهبود وضعیت كمبود داروهای بیماران خاص و بیماران هموفیلی پرداختند.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن