تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821038369




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحول بنیادین سند کلان برنامه آموزشی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی: تحول بنیادین سند کلان برنامه آموزشی است خبر گزاری پانا: معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: تحول بنیادین مهم ترین سند کلان نظام برنامه آموزشی و سند برنامه درس ملی است.
۱۳۹۴ پنج شنبه ۷ خرداد ساعت 08:14

خبرگزاری پانا+

 به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، علی اصغر موسوی کیا در نشست یافته های طرح پژوهشی با عنوان تحلیل محتوای کتاب های ریاضی پایه های اول ، دوم و ششم ابتدایی با تأکید بر اهداف برنامه درسی ملی و سند تحول بنیادین، اظهار کرد: این طرح از جمله طرح های مصوب "شورای تحقیات اداره کل آموزش و پرورش استان در سال گذشته" بود كه در اردیبهشت ماه سال جاری پایان یافت.  
وی، با اشاره به چرایی انتخاب موضوع، اهمیت و ضرورت توجه به اسناد بالا دستی در نظام آموزش و پرورش تأکید کردو ادامه داد: در این جلسه، یافته های مربوط به تحلیل محتوای کتب ریاضیات جدیدالتالیف پایه های اول،دوم و ششم ابتدایی ارائه گردید كه مورد توجه قرار گرفت. موسوی کیا، با بیان این مطلب که وظیفه نظارت بر این طرح را دكتر محمد اکبری عضو هیات علمی دانشگاه بیرجند به عهده داشت، اضافه کرد: در پایان این نشست و پس از بحث و گفتگو ی کارشناسانه و استماع نظرات داوران مواردی جهت انجام اصلاحات مطرح شد و سپس تصویب رسید.    













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن