تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):رجب نام نهرى است در بهشت از شير سفيدتر و از عسل شيرين‏تر هركس يك روز از ماه رجب ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798517723




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هدف اصلي دولت، اجراي طرح سلامت محوري به جاي درمان محوري است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ خرداد ۱۳۹۴ (۱۱:۲۷ق.ظ)
هدف اصلي دولت، اجراي طرح سلامت محوري به جاي درمان محوري است موج - معاون ارتباطات و اطلاع‌رساني دفتر رئيس جمهوري گفت: دولت تدبير و اميد با توجه به جايگاه مقوله سلامت مردم در قانون اساسي و اسناد بالادستي کشور، تمام مساعي خود را براي محافظت از اقشار مختلف جامعه در برابر هزينه‌هاي درمان، ارتقاي خدمات درماني و توسعه عدالت در حوزه درمان از طريق در دسترس قرار دادن خدمات سلامت به کار بسته است.
به گزارش خبرگزاري موج، پرويز اسماعيلي، معاون ارتباطات و اطلاع‌رساني دفتر رئيس جمهوري، روز سه‌شنبه در اجلاس روساي مراکز روابط عمومي دانشگاه‌ها و دانشکده‌هاي علوم پزشکي کشور با اشاره به دستاورد دولت در کاهش هزينه‌هاي درمان به رقم قابل‌ توجه کمتر از ۱۰ درصد، تصريح کرد: دستاوردهاي اجراي طرح تحول نظام سلامت کشور به ميزاني بوده است که روساي برخي کشورهاي توسعه يافته که برنامه نظام تأمين اجتماعي آن‌ها به عنوان الگو در کشورهاي در حال توسعه بررسي مي‌شود، ضمن ابراز شگفتي نسبت به ابعاد و چگونگي اجراي اين طرح بزرگ، ازاقدامات دولت ايران ستايش کرده‌اند.
وي خطاب به مديران روابط عمومي دانشگاه‌هاي علوم پزشکي کشور اظهار کرد: کار دولت هنوز تمام نشده است و بايد با کوشش همه دست‌اندرکاران حوزه رسانه و روابط عمومي تلاش شود تا هدف اصلي دولت که اجراي طرح سلامت محوري به جاي درمان محوري است، محقق شود.
اسماعيلي تصريح کرد: افزايش مشارکت مردم براي توجه به مقوله سلامت قبل از درمان مي‌تواند به مديريت اقتصادي دولت و مردم کمک شاياني کند؛ چراکه هرچه درجه سلامت جامعه به عنوان هدف سند چشم‌انداز بيست‌ساله ارتقا يابد نياز به درمان که هزينه‌هاي بيشتري دارد، کمتر خواهد شد.
معاون ارتباطات و اطلاع‌رساني دفتر رئيس جمهوري سپس به تحليل فضاي جديد رسانه‌ها و تعاريف بين‌المللي از باسوادي و بي‌سوادي پرداخت و گفت: امروز روابط عمومي عبارت است از يک نظام ارتباط گر و پويا که لحظه‌اي درنگ و خواب ندارد؛ بايد با درک صحيح شرايط پيرامون و ظرفيت‌هاي پيام و رسانه، وارد مقوله مديريت ارتباطات شد.
وي با اشاره تخصصي به سير تاريخي نحوه انتقال پيام از گذشته تا به امروز که به عصر ارتباطات شبکه‌اي معروف شده است، تاکيد کرد: در عصر جديد ضمير ناخودآگاه، آرا و کنش مردم را شکل مي‌دهد و قدرت انتخاب مردم در کشاکش بررسي اخبار و اطلاعات متفاوت ارتقا مي‌يابد.
اسماعيلي تاکيد کرد: مديران و دست‌اندرکاران حوزه اطلاع‌رساني و ارتباطات دستگاه‌هاي دولتي بايد با افزايش مهارت و تجهيز خود، هرچه بهتر از قابليت فضاي اطلاع‌رساني غير رسمي و شبکه‌هاي اجتماعي بهره‌مند شوند.
وي ادامه داد: فرصت و تهديد در شبکه‌هاي اجتماعي يکسان است و موفقيت در اين فضا مرهون استفاده حداکثري از فرصت‌ها است.
معاون ارتباطات و اطلاع‌رساني دفتر رئيس جمهوري ضمن تبيين ويژگي مخاطبان ايراني نظير جواني و علاقه‌مندي به استفاده از فناوري‌هاي نوين، به آخرين آمارهاي بين‌المللي در خصوص عضويت ايراني‌ها در شبکه‌هاي اجتماعي اشاره کرد و گفت: امروز در بسياري از تحولات خبري، جامعه جلوتر از مسوولان و تصميم گيران کشور است، بايد سازمان‌دهي و برنامه‌ريزي صحيح براي مديريت اين فضا؛ به وي‍ژه جلوگيري از انتشار شايعه داشت.
اسماعيلي با تاکيد بر اينکه «روابط عمومي‌ها به جاي دنباله‌روي، بايد پيشرو و تصميم‌ساز باشند»، گفت: امروز فرصت بزرگ ما شهروند مشارکت‌جو در توليد و توزيع اخبار است و تهديد بزرگ هم، ادامه رفتار سنتي با يک جامعه روزآمد از نظر ارتباطي است.
وي ضرورت مستندسازي و نگاه فرايندي به مقوله روابط عمومي را خاطرنشان ساخت و گفت: جامعه سالم در گرو تغذيه اطلاعات سالم است، زيرا اگر اطلاعات به هنگام در اختيار جامعه قرار نگيرد، نياز مخاطبان از منابع ديگر که فاقد صلاحيت هستند تأمين مي‌شود به همين دليل واکسينه کردن مردم از اطلاعات نادرست وظيفه روابط عمومي‌هاست.
معاون ارتباطات و اطلاع‌رساني دفتر رئيس جمهور ادامه داد: هرچقدر انتشار دروغ و يا سانسور ناخوشايند و نادرست است، به همان ميزان بايد از اغراق و بزرگنمايي پرهيز کرد زيرا در نهايت هيچ يک از اين روش‌ها جامعه را اقناع نخواهد کرد.
اسماعيلي از مديران روابط عمومي دانشگاه‌هاي علوم پزشکي خواست تا با نگاهي مجدد به سايت‌هاي خود و تهيه محتوا و خبر خوب، جايگاه اين سايت‌ها را به منبع و مرجع قابل اطمينان براي مراجعان ارتقا دهند و به مثابه يک رسانه و بلکه فراتر از آن عمل کنند.
وي در نهايت ضمن قدرداني از حاضران که از زمان استقرار دولت يازدهم تلاش بسياري براي معرفي برنامه‌هاي دولت در جهت اجراي طرح تحول نظام سلامت و موفقيت‌هاي آن داشته‌اند، گفت: مهم‌ترين سر فصل‌هاي روابط عمومي‌ها در دانشگاه‌هاي علوم پزشکي کشور بايد سياست‌گذاري و تبيين دقيق راهبردهاي اطلاع‌رساني، ساماندهي و گردش صحيح اطلاعات، ترويج روحيه تعامل و مشارکت عمومي، رصد بهنگام و دقيق برنامه‌هاي سازمان، پيمايش افکار عمومي و ارتباطات مؤثر بين بخشي باشد.
لازم به ذکر است در اين نشست دکتر هاشمي، وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي، دکتر ديناروند، رئيس سازمان غذا و دارو، دکتر صدر السادات، معاون توسعه مديريت و منابع، خدادي، مدير عامل ايرنا و دکتر ايازي، قائم‌مقام وزير، ديدگاه‌هاي خود را در خصوص مسائل مرتبط به اطلاع‌رساني برنامه‌هاي دولت در حوزه بهداشت و درمان و انتظار از مجموعه روابط عمومي برشمردند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن