تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس زياد شوخى كند، نادان شمرده مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801222542




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارسال کمک‌هاي خودجوش مردمي يکي از ويژگي‌هاي اعتکاف امسال لرستان بود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ خرداد ۱۳۹۴ (۱۳:۵۹ب.ظ)
رئيس تبليغات اسلامي خرم‌آباد: ارسال کمک‌هاي خودجوش مردمي يکي از ويژگي‌هاي اعتکاف امسال لرستان بود موج - خرم‌آباد ـ رئيس تبليغات اسلامي خرم‌آباد گفت: يکي از ويژگي‌هاي اعتکاف امسال ارسال کمک‌هاي خودجوش مردمي بود که بدون هيچ‌ گونه تبليغاتي وجوه نقدي خود را در راه سنت اعتکاف هزينه مي‌کردند.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام فرزاد منصوري، رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان خرم‌آباد، نيز در اين جلسه گفت: سال‌هاست که مسأله اعتکاف به‌ عنوان يکي از رويش‌هاي انقلاب برگزار مي‌شود و امسال در سطح شهرستان خرم‌آباد با رشد چشم‌گيري همراه بود.
وي با بيان اين‌که مراسم اعتکاف در سال‌جاري با حضور هفت هزار نفر در 44 مسجد شهرستان خرم‌آباد برگزار شد، افزود: در اين مراسم از 20 امام جماعت، سه سخنران ويژه، 15 سخنران بومي، 20 مربي قرآن، 18 رابط، 39 مبلغه تجليل خواهد شد.
منصوري با بيان اين‌که عمده شرکت کنندگان در اعتکاف امسال قشر جوان بودند، اضافه کرد: يکي از ويژگي‌هاي اعتکاف امسال ارسال کمک‌هاي خودجوش مردمي بود که بدون هيچ‌گونه تبليغاتي وجوه نقدي خود را در راه سنت اعتکاف هزينه مي‌کردند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن