تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حكيم نيست آن كس كه مدارا نكند با كسى كه چاره اى جز مدارا كردن با او نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820099654




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ناهار امروز؛ پيراشكي مرغ و پنير


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
ناهار امروز؛ پيراشكي مرغ و پنير




یکی از غذاهایی که معمولا همه اعضای خانواده دوست دارند، پیراشکی است. تهیه آن هم کار سختی نیست. کافی است خمیر پیراشکی را تهیه کنید و این پیراشکی خوشمزه را به راحتی در منزل درست کنید. این غذا را می توانید با سس گوجه فرنگی سرو کنید.






برترین مجله اینترنتی ایران

مجله آشپزی مثبت - زهرا تيموري: یکی از غذاهایی که معمولا همه اعضای خانواده دوست دارند،پیراشکی است. تهیه آن هم کار سختی نیست. کافی است خمیر پیراشکی را تهیه کنید و این پیراشکی خوشمزه را به راحتی در منزل درست کنید. این غذا را می توانید با سس گوجه فرنگی سرو کنید.



پيراشكي مرغ و پنير



مواد لازم برای 4نفر

1 بسته خمير پيراشكي آماده200 گرم قارچ1 عدد سينه مرغ پخته‌شده1 عدد پياز متوسط1 عدد فلفل دلمه‌اي بزرگنمك، فلفل، زردچوبه و آويشن به ميزان لازم1 بسته پنير پيتزاي رنده‌شدهمقداري روغن براي سرخ كردن
طرز تهیه:

1. پياز را پوست گرفته و خرد كنيد. قارچ را هم بشوييد و ريز خرد كنيد. فلفل دلمه‌اي را هم پاك كرده، شسته و نگيني خرد كنيد.

2. در تابه‌اي كمي روغن ريخته و روي حرارت بگذاريد. پياز، قارچ و فلفل‌دلمه‌اي را در روغن تفت دهيد. مرغ پخته‌شده را ريش‌ريش كرده و به تابه اضافه كنيد.

3. براي مزه‌دار كردن مواد داخل تابه نمك، فلفل، زردچوبه و آويشن را اضافه كرده و با مواد مخلوط كنيد. حالا حرارت را خاموش كنيد و پنير پيتزاي رنده شده را اضافه كرده و تابه را كنار بگذاريد.

4. خمير پيراشكي را آماده كرده، وسط آن به اندازه يك قاشق سوپخوري از مواد بگذاريد و بعد دو لبه خمير را به هم بچسبانيد و كمي فشار دهيد تا مواد در حين سرخ شدن بيرون نريزند. همه پیراشکی ها را به همين شكل درست کنید.

5. در تابه‌اي مقداري روغن ريخته و روي حرارت بگذاريد. پس از داغ شدن روغن، پيراشكي‌هاي آماده را در روغن سرخ كنيد.

6. بعد از سرخ شدن هر دو طرف پيراشكي‌ها، آنها را از روغن خارج كرده و روي دستمال آشپزخانه بگذاريد تا روغن اضافي آن گرفته شود.







تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سبک زندگی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن