تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798678567




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخل طلا در فرانسه ماند / «ديپان» بهترين فيلم جشنواره کن


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ خرداد ۱۳۹۴ (۹:۳۴ق.ظ)
جشنواره فيلم كن برگزيدگان خود را شناخت؛ نخل طلا در فرانسه ماند / «ديپان» بهترين فيلم جشنواره کن موج- شصت‌ وهشتمين جشنواره فيلم کن با اعطاي جايزه نخل طلا به فيلم «ديپان»، ساخته «ژاک ائوديار» از فرانسه به کار خود پايان داد.
به گزارش خبرگزاري موج، فيلم سينمايي «ديپان» در شصت و هشتمين دوره جشنواره فيلم کن موفق به کسب جايزه نخل طلا (بهترين فيلم) شد.
کسب اين جايزه براي فيلم «ديپان» که طي روزهاي اخير نظرات ضد و نقيض بسياري راجع به آن شنيده مي‌شد، براي بسياري از سينماگران همراه با تعجب و شگفتي بود.
آئوديار که يکي از برترين سينماگران مولف در بين سينماگران فعلي سينماي فرانسه شناخته مي‌شود، در سال ۲۰۰۹ با فيلم «پيامبر» جايزه ويژه هيأت داوران کن را از آن خود کرده بود و در سال ۲۰۱۲ نيز با فيلم «استخوان و زنگار» نامزد نخل طلا بود.
در ساير بخش‌ها نيز جايزه ويژه هيأت داوران کن به فيلم «فرزند سائول» ساخته «لاسلو نمس» رسيد که جايزه اصلي هيأت داوران انجمن بين‌المللي منتقدين فيلم (فيپرشي) را نيز در کن امسال از آن خود کرده بود.
هو سيائو-سين کارگردان تايواني که هشت سال را براي ساخت فيلم «آدمکش» صرف کرده بود با اين فيلم موفق به دريافت جايزه بهترين کارگرداني از اين دوره جشنواره فيلم کن شد.
جايزه بهترين بازيگر زن امسال جشنواره کن نيز به صورت مشترک به «روني مارا» براي فيلم «کارول» و «امانوئل بارکوت» براي فيلم «پادشاه من» رسيد و «وينسنت ليندون» براي فيلم «قانون بازار» جايزه بهترين بازيگري مرد را از آن خود کرد.
در بخش ديگري از جوايز جايزه هيأت داوران کن نيز به فيلم «خرچنگ» ساخته «يورگس لانتيموس» رسيد، اين فيلم يکي از مدعيان کسب جايزه نخل طلاي کن بود که در نهايت موفق به دريافت جايزه معتبر هيأت داوران کن شد.
فيلم انيميشن کوتاه «موج‌هاي ۹۸» ساخته «الي راگر» موفق به کسب جايزه بهترين فيلم کوتاه اين دوره از جشنواره کن شد. «عبدالرحمن سيسالکو» کارگردان اهل موريتاني رياست هيأت داوران بخش فيلم کوتاه و سينه فوندانسيون کن را بر عهده داشت.
همچنين جايزه دوربين طلاي جشنواره کن که هر سال به بهترين فيلم اول از ميان فيلم‌هاي حاضر در جشنواره اعطاء مي‌شود، امسال به فيلم «زمين و سايه» ساخته «سزار آکودو» از کشور کلمبيا رسيد.
جايزه بهترين فيلم‌نامه نيز به فيلم «مزمن» به کارگرداني و نويسندگي «مايکل فرانکو» رسيد.
در اين ميان دست خالي ماندن فيلم «جواني» به کارگرداني پائولو سورنتو در اين جشنواره مي‌توان آن را ناکام‌ترين فيلم شصت و هشتمين کن دانست.
اعطاي جايزه نخل طلاي افتخاري به آنيس واردا، فيلم‌ساز کهنه‌کار بلژيکي و مادر موج نوي سينماي فرانسه همراه با تشويق گرم و ابراز احساسات تماشاگران حاضر در سالن که سر پا ايستاده بودند و براي او دست مي‌زدند صورت گرفت.
ضمن اينکه برادران کوئن رياست هيأت داوران بخش رقابتي شصت و هشتمين جشنواره فيلم کن را بر عهده داشتند و «گيلرمو دل تورو» کارگردان صاحب نام مکزيکي، «خاوير دولان» کارگردان کانادايي برگزيده کن در سال گذشته»، «جک جيلنهال» بازيگر هاليوودي، «روسي دي پالما» بازيگر اهل اسپانيا، «سينا ميلر» بازيگر انگليسي، «سوفي مارسو» بازيگر و کارگردان فرانسوي به همراه «روکيا ترائوره» نويسنده و آهنگساز اهل مالي ديگر اعضاي هيأت داوران را تشکيل مي‌دادند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 122]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن