تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فال بد زدن شرك است و هيچ كس ازما نيست مگر اين كه به نحوى دستخوش فال بد زدن مى شود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798660272




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده مجلس: زورگویی دشمنان در ایران جایی ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماینده مجلس: زورگویی دشمنان در ایران جایی ندارد بیرجند - ایرنا - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه زورگویی دشمنان جایی در کشور ما ندارد، گفت: هرگز اجازه نخواهیم داد که بیگانگان کوچکترین دخالتی در ایران اسلامی داشته باشند.


به گزارش روز شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی، اسماعیل کوثری، در مراسم بزرگداشت روز پاسدار در بیرجند افزود: ملت بزرگ ایران با بیش از 200 هزار شهید نخواهد گذاشت اندک دست درازی به کشور شود و جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس نیز این ایستادگی را در زندان های مخوف عراق نشان دادند.
کوثری تصریح کرد: ایران اسلامی به رهبری حضرت آیت الله خامنه ای به دنیا و سازمان ملل و مستکبرین جهان اجازه نخواهند داد که کوچکترین دستوری را بر ما تحمیل کنند.
وی گفت : در دوران دفاع مقدس با تلاش رزمندگان اسلام بیش از 5500 کیلومتر مربع از کشور از دست دشمن خارج شد.
وی با اشاره به اینکه سه عامل سبب پیروزی ملت ایران در دوران دفاع مقدس شد، بیان کرد: رهبری امام خمینی(ره) و تفکر اسلام ناب و مردم باعث پیروزی شدند و نگذاشتند یک وجب از خاک ایران گرفته شود.
کوثری به عوامل تاثیرگذار در جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: عوامل خود فروخته از جمله بنی صدر که 11 میلیون رای گرفته بود به ملت ایران خیانت کرد و مدتی نگذشت با فرار بنی صدر با سردمدار منافقین و با عوامل وابسته خود به فرانسه پیوستند.
نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: با فرماندهی امام(ره) یکی پس از دیگری عملیات ها با موفقیت صد درصد به پیروزی رسید.
وی افزود: در عملیات های ثامن الائمه، شکسته شدن حصرآبادان و عملیات طرق القدس وعملیات فتح المبین در شمال استان خوزستان دو هزار کیلومتر مربع از خاک کشور آزاد و بیش از 19 هزار نفر اسیر شدند.
کوثری با بیان اینکه تفکر « ما می توانیم» عامل موفقیت و پیروزی انقلاب اسلامی در دوران های مختلف بوده ، اظهار کرد: ابتکار، خلاقیت و اینکه ما می توانیم در مقابل دشمن ایستادگی کنیم و با توکل بر خدا و پیروی از امام(ره)، سبب موفقیت و پیروزی در دوران جنگ هشت سال شده است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: روح انقلابی و اسلامی بر تک تک رزمندگان سبب آسان شدن کارها شده است.
این نماینده مجلس در ادامه بیان کرد: امام راحل فرمودند که خرمشهر را خدا آزاد کرد و این بدین معناست که با ایمان و توکل بر خدا و توسل به ائمه اطهار پیروز خواهیم بود و ملت ایران کار بزرگی در هشت سال دفاع مقدس انجام دادند.
کوثری با بیان اینکه با توکل بر خدا توانستیم در موضوع فناوری صلح آمیز هسته ای به موفقیت برسیم، گفت: در قبل از انقلاب اسلامی، آمریکایی ها در تهران راکتور 5 مگابایتی، آلمان نیز دو نیروگاه هزار مگابایتی و همینطور فرانسوی ها هم نیروگاه 360 مگابایتی احداث کردند و فقط دلار از ما می گرفتند و بعد انقلاب نیز فرار کردند.
عضو کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: قبل از انقلاب ما می توانستیم نیروگاه داشته باشیم اما در آن دوران از صفر تا 100 کارها دست بیگانگان بود.
وی با اشاره به مذاکرات هسته ای گفت: تیم مذاکره کننده هسته ای باید هوشیار و دقیق باشد و بداند که هر چه غرب می خواهد تمام آن چیزی نیست که مد نظر است.
وی خاطر نشان کرد: توافق باید به همان اندازه که رهبری در خصوص برداشتن تحریم ها و همچنین نظارت و بازرسی ها امر فرموده اند اجرا شود و خارج از آن به هیچ وجه قابل قبول نیست.
عضو کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه فرهنگ ایثار در بین ملت ها رسوخ پیدا کرده و مورد تایید کشورهای مسلمان قرار گرفته گفت: آمریکایی ها از دست ایران عصبانی هستند و ما هم می گوییم از دست ما عصبانی باشید زیرا اماممان به ما نوید داده که قرن آینده قرن اسلام است و همه ابرقدرتها به زانو در خواهند آمد.
6054 /1596



02/03/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن