تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى مردم همانا نمازگزار هنگام نماز با پروردگار بزرگ و بلند مرتبه اش مناجات مى كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804578284




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده مجلس: آمریکا جرات تعرض به ایران را ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نطق میان دستور نماینده مجلس: آمریکا جرات تعرض به ایران را ندارد تهران- ایرنا- نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا باید آموخته باشید که اولا جرات هیچ تعرضی نسبت به ملت شجاع ایران ندارید، شکست های پیاپی آن ها در منطقه حتی در عرصه سیاسی، گواه صادقی بر ناتوانی آن ها برای تحمیل اراده شان بر ملت ها است.


به گزارش خبرنگار ایرنا مصطفی افضلی فرد در نطق میان دستور روز چهارشنبه مجلس، افزود: آمریکایی ها مدعی مدیریت جهان هستند، اما سوال من اینجاست، شما می دانید که اساس انقلاب اسلامی بر منطق و استقلال استوار است؛ ولی به جای ارایه منطق متقابل، هرجا که کم آوردید، شروع به رجز خوانی می کنید.
وی گفت: اگر دست از پا خطا کنید، اقدام ما تنها نابودی پایگاه های شما در منطقه نخواهد بود، بلکه در کاخ های شیشه ای به سراغتان خواهیم آمد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی باانتقاد از دیپلماسی آمریکا، ادامه داد: شما از افکار عمومی جهان شرم نمی کنید که دم از مذاکره می زنید و از طرف دیگر به سیاست پوسیده چماق و هویج ادامه می دهید؟
افضلی فرد اضافه کرد: این را بدانید شکست مذاکرات نشان بی منطقی، زیاده خواهی و زور گویی شماست و موفقیت مذاکرات نشان قدرت و استحکام منطق و استدلال مردم با فرهنگ ایران است.
وی در تذکر به وزرای اقتصادی و صنعت، معدن و تجارت، همچنین نهادهای نظارتی اظهار داشت: آیا نمی بینید که قاچاق بی رویه کالا منجر به اخلال در نظام اقتصادی کشور می شود؟ چرا در تقلیل معضل قاچاق و واردات بی رویه کالا کوتاهی می کنید؟ چرا دست دلالان خائن را که چیزی جز منافع کثیف مالی، چیزی برایشان اهمیت ندارد، کوتاه نمی کنید؟
عضو کمیسیون اصل نود ادامه داد: از وزیر کشاورزی و وزیر صنعت، معدن و تجارت سوال می کنم چه برنامه ای برای تعیین میزان کشت محصولات کشاورزی به ویژه سیب زمینی کشور که 20 درصد آن توسط سیب زمینی کاران زحمت کش استان اردبیل تامین می شود، انجام داده اید.؟
افضلی فرد تاکید کرد: بی برنامگی باعث به هم خوردن معادله عرضه و تقاضا در این مورد شده است؛ چرا برنامه ای برای صادرات این محصول به رقم وجود تفاهم نامه ها ندارید؟ آه و ناله کشاورزان زحمت کش را نمی شنوید؟
وی خطاب به رییس جمهوری و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گفت: شما مشغول تدوین برنامه ششم توسعه هستید، انتظار معلمان و فرهنگیان این است که حل معضل معیشیتی و تبعیض بین معلمان را با یک بسته جامع حمایتی به مجلس ارائه کنید.
نماینده مردم اردبیل خاطر نشان کرد: مطمئنا نمایندگان دولت همه توان خود را برای دفاع از حقوق فرهنگیان به کار خواهند گرفت، از نشانه های آن اختصاص یکهزار و 700 میلیارد تومان برای تامین بخشی از مطالبات فرهنگیان و تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی است.
افضلی فرد ادامه داد: آقای رییس جمهور، شما در سفر به استان اردبیل قول اختصاص 700 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه راه آهن میانه- اردبیل کرده اید، اعتبار 45 میلیاردتومانی هیچ تناسبی با قول شما ندارد.
وی افزود: از طرفی 200 میلیون یورویی که از محل فاینانس اختصاص داده شده است با شرکت تفاهم امضا شده هیچ اقدامی شروع نشده است.
عضو کمیسیون اصل نود قانون اساسی مجلس گفت: به جد از سازمان مدیریت و برنامه ریزی درخواست می کنم در خصوص حل بخشی از مشکل آزمون های استخدامی سازمان های مختلف همچون بیمه ایران و وزارت ارشاد اقدام شود و در خصوص شرکت کنندگان در آزمون وزارت نفت ، سازمان استاندارد، سازمان بازنشستگی و سازمان ثبت و اسناد املاک به نتایج قانونی خود به جد عمل نمایند.
سیام **2181**1429



23/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن