تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):روزه سپرى است از آفت هاى دنيا و پرده اى است از عذاب آخرت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803860469




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار مرکزی: اعتماد به بخش خصوصی رکن تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار مرکزی: اعتماد به بخش خصوصی رکن تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی است ساوه - ایرنا - استاندار استان مرکزی گفت: اعتماد به بخش خصوصی رکن مهم تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و اصلاح ساختار بیمار اقتصاد جامعه است.


محمود زمانی قمی روز شنبه در نشست رسیدگی به مشکلات واحدهای صنعتی در شهرستان ساوه افزود: اعتماد سازی بین بخش خصوصی و دولتی نقش موثری در توسعه تولیدات داخلی و کاهش واردات دارد و تجارت هدفمند را تقویت می کند.
وی بیان کرد: هدف اصلی بخش خصوصی و دولتی تعالی و توسعه بیش از پیش جامعه است و این دو بخش باید یکدیگر را کمک دهند و مصداق شعار همدلی و همزبانی باشند.
استاندار استان مرکزی ادامه داد: استان مرکزی با تولید 24 درصد از بنزین کشور و وجود صنایع مادر تخصصی از استان های تاثیرگذار کشور است که در پیشرفت کشور نقش به سزایی دارد و باید با برنامه ریزی ظرفیت های بالقوی متعدد آن را به فعلیت رساند.
زمانی قمی عنوان کرد: شهرستان ساوه با استقرار بزرگترین شهرک صنعتی کشور و توان بالای فنی مهندسی و زیرساخت های غنی صنعتی از رکان مهم اقتصادی استان مرکزی محسوب می شود و باید جایگاه و پتانسیل های قوی آن در سایه مدیریت کارآمد و انگیزه گرا بارور شود.
وی گفت: در شهرستان ساوه و زرندیه مشکل سرمایه گذاری وجود ندارد بلکه مشکل اصلی در نبود زیرساخت های لازم است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
استاندار استان مرکزی افزود: برخی از مشکلات صنایع این شهرستان ها در حیطه استان و برخی دیگر در سطح ملی است که تلاش برای رفع آنها با جدیت دنبال می شود.
زمانی قمی بیان کرد: برخی از مشکلات واحدهای صنعتی کشور و استان به دلیل تحریم های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی است که دولت تدبیر و امید در این راستا نیز همه تلاش خود را برای رفع آنها به کار گرفته است.
وی گفت: مسوولان وظیفه دارند در راستای رونق بخشیدن به واحدهای صنعتی از هیچ کوششی دریغ نکنند و با مدیرانی که بدون علت مانع فعالیت این بخش ها شوند برخورد قاطع می شود.
زمانی قمی اظهار کرد: مسوولان استان باید پس از هر سفر استانی یک روز را برای پیگیری مصوبات سفر معین و نتیجه کار را به فرمانداران شهرستان ها اعلام کنند و همه ظرفیت ها را برای سرعت بخشی به تحقق مصوبات به کار گیرند.
فرماندار شهرستان ساوه نیز در این نشست گفت: این شهرستان به دلیل برخورداری از ظرفیت های بزرگ صنعتی و تولیدی همواره مورد توجه بخش خصوصی از نقاط مختلف کشور بوده است.
محمد بهاروند افزود: بهره برداری های لازم از ظرفیت های موجود صنعتی و تولیدی این شهرستان نیازمند توجه به ایجاد زیرساخت های لازم از جمله آب، برق و گاز است.
وی بیان کرد: تامین زیرساخت های لازم می تواند کمک موثری برای افزایش کارآفرینی، اشتغال و سرمایه گذاری در این شهرستان باشد.
فرماندار ساوه ادامه داد: شهرستان ساوه با دارا بودن 500 واحد صنعتی، بخش عمده ای از نیازهای کشور را تامین می کند.
بهاروند عنوان کرد: توجه به مشکلات واحدهای صنعتی این شهرستان امری ضروری است که انتظار است مورد توجه جدی قرار گیرد.
استاندار استان مرکزی در سفر خود به شهرستان ساوه از واحدهای صنعتی زاگرس مس سازان، لاستیک پارس، زرین برگ پرشیا، آلومینیوم پارس و منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان بازدید کرد.
اخذ مجوزهای آب، برق، گاز، نبود راه آسفالت در شهرک صنعتی کاوه، اقساط سنگین تسهیلات بانکی و استقبال کم از تولیدات داخلی از مهمترین مشکلاتی بود که از سوی صنعتگران در این سفر عنوان شد.
ساوه با 259 هزار و 30 نفر جمعیت ، به عنوان دومین شهر صنعتی استان مرکزی مطرح است.
2077/1955/3005/6013



02/03/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن