تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد وضو و كليد هر چيزى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802574759




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امامان جمعه: ملت حامی مذاکره کنندگان ؛ مذاکرات عرصه جهادی دیگراست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امامان جمعه: ملت حامی مذاکره کنندگان ؛ مذاکرات عرصه جهادی دیگراست ایرنا - استان ها - امامان جمعه سراسر کشور در خطبه های امروز نماز جمعه با تاکید بر حمایت ملت ایران از مذاکره کنندگان هسته ای، خاطرنشان کردند مذاکرات هسته ای عرصه جهادی دیگر است و بایستی با حفظ خطوط قرمز نظام و با حکمت پیش برود.


هشدار نسبت به زیاده خواهی های آمریکا و غیرقابل اعتماد بودن این کشور، تاکید بر تکیه به اقتصاد مقاومتی به عنوان راه برون رفت از مشکلات و تبعات تحریم، تشریح فتح خرمشهر، تصریح بر نقش سپاه در تامین امنیت کشور و تاکید بر اهمیت همدلی و همزبانی ملت و دولت ازدیگر فرازهای سخنان امامان جمعه کشور بود.

امام جمعه مشهد گفت: تیم مذاکره کننده شاگردان رهبر انقلابند و نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تمام قدرت این تیم را حمایت و پشتیبانی کنند.
آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه مشهد افزود: دولت در مذاکرات هسته ای در کنار ملت قرار دارد و فکر و خط ملت را دنبال می کند.
وی خاطرنشان کرد: مسوولان و تیم مذاکره کننده هسته ای فرزندان انقلاب، مولود امام راحل و شاگردان رهبر فرزانه هستند و در مذاکرات به چیزی غیر از خواسته ملت نمی اندیشند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد نیز گفت: میدان مذاکرات برای دیپلمات های ایران، عرصه جهادی دیگر محسوب می شود.
حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد در مصلای امام خمینی (ره) اظهار کرد: مردان دیپلماسی ایران اکنون در خط مقدم جهاد با دشمن قرار دارند.
به گفته وی، دشمن می خواهد در این عرصه، اهداف پلید خود را حاکم کند و رزمندگان خط مقدم جبهه دیپلماسی ایران در برابر این مکر و حیله دشمن باید بیدار و هوشیار باشند، که الحمدالله این چنین هستند.
وی یادآور شد: دیپلمات های ایران در این مذاکرات با اقتدار و الگوگیری از سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) در برابر جبهه دشمنان ایستاده اند و قاطعانه به زیاده خواهی های آنان "نه" می گویند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: در مذاکرات هسته ای باید با اقتدار و عظمت وارد شد و بر اساس مصلحت و حکمت پیش رفت.
آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های این هفته نماز جمعه بندر بوشهر اظهارکرد: مذاکره کنندگان ما باید در این عرصه بر اساس اندیشه اسلامی مورد تاکید رهبری، با اقتدار به پیش بروند.
وی اضافه کرد: ما اهل مذاکره ای هستیم که عزتمندانه باشد و اگر آمریکا و اتحادیه اروپا بخواهند اندیشه های خود را بر ما تحمیل کنند، مردم ایران زیر بار زور نخواهند رفت.
صفایی بوشهری اظهار کرد: همه مردم ایران یک طرف میز مذاکره هسته ای هستند و با تمام قدرت ذره ای از حق خود عقب نشینی نمی کنند.

امام جمعه موقت زاهدان گفت: راه برون رفت از تمامی تحریم های دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی بهره گیری بیش از پیش از اقتصادی مقاومتی به عنوان یک اصل مهم و اساسی است.
حجت الاسلام احمد راهداری در خطبه های این هفته نماز جمعه زاهدان افزود: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری می توان با پیروی از اقتصاد مقاومتی، اقتصاد مریض را برای مقابله با هرگونه تحریم درمان کرد.
وی ادامه داد: نبود اندیشه و خرد در دشمنان ایران اسلامی در طول 35 سال گذشته سبب بروز تهدیدها و تحریم های بسیاری برای کشور شده که خوشبختانه ملت بزرگوار ایران توانسته اند با سربلندی بر همه این مشکلات فائق آیند.
وی همچنین با اشاره به درخواست 1+5 ازتیم مذاکره کننده کشورمان در بازرسی از مراکز نظامی و صحبت با دانشمندان ایران اسلامی گفت: قطعا ملت فهیم ایران با پیشینه تاریخی عظیم اجازه چنین کاری را به دشمنان نخواهند داد.

امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: جوانان ایران اسلامی در سوم خرداد سال 61 در عملیات غرورآفرین بیت المقدس با فتح خرمشهر دل رهبر کبیر انقلاب اسلامی را شاد کردند.
آیت الله محمد حجتی در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه افزود: سالروز آزادی سازی خرمشهر روز ملی و عید بزرگ مردم ایران است.
وی در ادامه با اشاره به سخنان اخیر رهبری بیان کرد: رهبر معظم انقلاب به تازگی به امریکا و اذناب آنها هشدار دادند اگر قصد تعدی و تجاوز را به جمهوری اسلامی داشته باشند ملت بزرگ ایران پاسخ دندان شکنی به آن ها خواهند داد.
وی با بیان اینکه دشمنان نمی توانند نور خدا را خاموش کنند، اظهار کرد: مردم ایران و قوای مسلح آماده دفاع از کشور و مقابله با هر گونه تجاوز بیگانان هستند.

امام جمعه موقت شیراز هم با اشاره به خواسته دشمنان مبنی بر فراهم شدن زمینه برای انجام مصاحبه با دانشمندان هسته ای کشورمان گفت: این خواسته دشمن درحقیقت یک کاپیتولاسیون هسته ای است و ملت ما اجازه تحقق چنین چیزی را نمی دهد.
حجت الاسلام سید ابوفاضل رضوی اردکانی، در خطبه های نماز جمعه این هفته شیراز افزود: رهبر معظم انقلاب نیز به زیاده خواهی های دشمنان در جریان مذاکرات هسته ای اشاره کردند و با قاطعیت تمام پاسخ آنها را دادند.
وی ادامه داد: دشمنان انقلاب همواره نشان داده اندکه هیچگاه برعهدخود وفادارنبوده اند و هرجاکه موقع عمل فرارسیده به بهانه های مختلف روشی دیگر در پیش گرفته اند.
رضوی اردکانی بیان کرد: به دلیل اتخاذ چنین رویکردهایی است که رهبر معظم انقلاب با قاطعیت تمام اعلام کردند که اجازه توهین به دانشمندان ایرانی و همچنین بازدید از مراکز نظامی کشور را نمی دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: تیم مذاکره کننده هسته ای ایران باید هوشیار باشند زیرا آمریکا قابل اعتماد نیست.
حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی در خطبه های نماز جمعه این هفته ایلام اظهار کرد: رهبر فرزانه انقلاب در سخنان اخیر خود آمریکا و متحدان غربی او را ناامید کردند و آنها باید آرزوی بازدید از مراکز نظامی ایران را به گور ببرند.
وی همچنین از سخنان کوبنده و قاطع رییس جمهوری در جمع مردم آذربایجان، در پاسخ به زیاده خواهی های غرب تقدیر کرد و افزود: دولت، مجلس و همه قوا تحت فرمان رهبری در برابر دشمنان ایستاده اند و پیروزی از آن ملت ما خواهد بود.

امام جمعه یاسوج گفت: بدقولی سردمداران آمریکا و کشورهای عضو گروه 1+5 در زمینه توافقات اولیه هسته ای با ایران قابل پیش بینی بود.
حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی اصغر حسینی در خطبه های نماز جمعه یاسوج افزود: دلیل این بدقولی از سوی آمریکا و متحدانش آن است که هنوز ملت متحد، منسجم و غیرتمند ایران را به خوبی نشناخته اند.
وی بیان کرد: دولتمردان و مردم ایران برای دستیابی به فناوری صلح آمیز هسته ای مصمم هستند و هیچگونه توافقی با کشورهای عضو گروه 1+5 را بدون رسیدن به خواسته های قانونی و مشروع خود نمی پذیرند.
حسینی اظهار کرد: اعضای تیم مذاکره کننده هسته ای ایران نیز هرگز در برابر زیاده خواهی دشمنان تسلیم نخواهند شد و با تمام وجود از حق مسلم هسته ای ایران دفاع می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: ملت مومن و انقلابی ایران از مذاکره کنندگان هسته ای کشور دفاع و حمایت کرده و در برابر زیاده گویی دشمنان ایستادگی می کنند.
حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در خطبه های نماز جمعه این هفته قزوین ضمن تبریک میلاد امام حسین (ع ) و روز پاسدار با تاکید بر اینکه تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان در مقابل دشمن باید رفتار و شیوه سیدالشهدا(ع) را از خود نشان دهند، افزود: این تیم نباید از موضع ضعف در برابر دشمنان قرار بگیرد چرا که ملت مومن و انقلابی ایران پشتیبان آنها هستند.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین، مردم کشورمان را برای تحقق آرمان های نظام جمهوری اسلامی متحد و مصمم خواند و تصریح کرد: ملت ما هیچ گونه امتیاز دهی به دشمن را نمی پذیرد و با عزت و اقتدار از مواضع انقلاب و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب حمایت می کند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: سفرهای هیات دولت به استان ها و هم صحبتی با مردم از نزدیک گامی در راستای تقویت رابطه دولت و ملت و تحقق شعار همدلی و همزبانی است.
آیت الله محسن مجتهد شبستری در خطبه های نماز جمعه این هفته تبریز با اشاره به سفر دو روزه هیات دولت و در راس آن رییس جمهوری اسلامی به استان آذربایجان شرقی، اعلام کرد: مردم استان با استقبال از این هیات ، همراهی و حمایت خود از دولت و نظام را نشان دادند.

خطیب جمعه قم نیز با اشاره به اینکه دشمنان بویژه آمریکا قابل اعتماد نیستند، گفت: ملت ایران روی عزت، کرامت و شخصیت خود با کسی معامله و مذاکره نخواهد کرد و بدون شک، تیم مذاکره کننده هسته ای اخطارهای رهبر معظم انقلاب را جدی می گیرند.
حجت الاسلام والمسلمین علیرضا اعرافی در خطبه های نماز جمعه قم در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومیه (س) اظهار داشت: ایران اسلامی در مذاکرات هسته ای منطق و عقلانیت خود را نشان داده ولی متاسفانه طرف مقابل به شدت زیاده خواه، عهد شکن، مداخله گر و غیرقابل اعتماد است.
وی گفت: ما در مذاکرات هسته ای مسائلی از طرف مقابل می بینیم که نگران کننده است به عنوان نمونه آمریکا در کمتر از یک قرن 100 جنگ را در جهان راه انداخته، دهها کشور را اشغال، چندین کودتای نظامی را رهبری و نظام های استبدادی را مورد حمایت قرار داده و پنجه های این کشور به خون مظلومان آلوده است.

امام جمعه موقت بجنورد گفت: ملت ایران، خود را طرفدار مذاکره با جهان می داند و این مولفه را تاکنون با رعایت خطوط قرمز نظام مورد تایید قرار داده است.
حجت الاسلام محمدرضا ابوالفضلی درآیین نمازجمعه این هفته بجنورد مرکز خراسان شمالی اظهار کرد: تا زمانی که خطوط قرمز نظام جمهوری اسلامی و اصل عزتمندی در مذاکرات رعایت شود، این مهم می تواند ادامه داشته باشد.
وی افزود: اگر غربی ها بخواهند با سوء استفاده از مذاکرات هسته ای وارد خطوط قرمز نظام شوند، باید بدانند که با هوشیاری رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت بیدار، این خواب غربی ها تعبیر نخواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج هم از رییس جمهوری به خاطر قاطعیت در دفاع از حقوق مسلم ملت ایران تشکر کرد و گفت: پاسخ دکتر روحانی به زیاده خواهی های سران کاخ سفید ستودنی بود.
حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج با اشاره به زیاده خواهی های آمریکا در خصوص مذاکرات هسته ای ، افزود: هرچه به پایان مذاکرات نزدیک می شویم ، تهدیدها، زیاده خواهی ها و بیان مسایل جدید از جمله بازرسی از مراکز نظامی بیشتر از سوی دشمن مطرح می شود.
وی ادامه داد: دشمنان اسلام باید بدانند که ملت قهرمان و مسلمان ایران از حق مسلم خود کوتاه نمی آید، ضمن آنکه در مقابل زیاده خواهی ها تسلیم نمی شود.
نماینده ولی فقیه دراستان البرزاظهار کرد: تیم مذاکره کننده کشورمان باید بتواند پیام عظمت ملت ایران را به گوش جهانیان برساند.

امام جمعه موقت اهوازهم با تاکید بر لزوم ایستادگی ملت ایران در برابر زیاده خواهی های دشمنان به ویژه پایداری تیم مذاکره کننده بر مواضع اصولی کشورگفت: عقب نشینی از مواضع اصولیمان، دشمن را تحقق اهدافش امیدوارتر می کند.
حجت الاسلام و المسلمین احمدرضا حاجتی در خطبه های این هفته نماز جمعه اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) این شهر با بیان فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع دانشجویان و دانش آموختگان دانش امام حسین(ع) گفت:هر مقدار در برابر دشمن، عقب نشینی شود، دشمن نیز زیاده طلب تر از گذشته پیش می آید، لذا باید دژ محکمی از عزم ملی در برابر زیاده خواهی ها ایجاد شود.
وی با بیان توانمندی های کشور در بخش های مختلف با وجود تحریم ها و توطئه ها، افزود: ابزار تحریم و تهدید دشمن نیز برای مقابله با تحقق آرمان های جمهوری اسلامی از سوی دشمن اتخاذ شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان هم گفت: ملت ایران برای حفظ انقلاب اسلامی مصمم است و با صلابت هرچه تمام تر به پای پای آرمانهای خود ایستاده است.
آیت الله علی خاتمی در خطبه های این هفته نماز جمعه زنجان، به تهدیدات متعدد دشمن علیه نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: آمریکایی ها در اول خرداد سال 1359 با تصویب لایحه ای تحریم اقتصادی علیه ملت ایران را آغاز کردند اما از آن نتیجه ای نگرفتند.
وی گفت: دشمنان گمان می کردند با اعمال تحریم ها، ملت سربلند ایران تسلیم زیاده خواهی آنان خواهد شد و حال آنکه این مردم تاکنون مقتدرانه پای آرمان های انقلاب اسلامی خود ایستاده اند.
آیت الله خاتمی افزود: آمریکایی از همان سال 59 همواره تهدید نظامی را نیز به عنوان گزینه ای علیه ملت ایران طرح کرده و می کنند اما اقتدار روزافزون ایران مانع از عملی شدن این تهدیدات شده است.
1860



01/03/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن