تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر نمازگزار بداند تا چه حد مشمول رحمت الهى است هرگز سر خود را از سجده بر نخواهد داشت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803116679




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه قزوین: ملت ایران از مذاکره کنندگان هسته ای کشور حمایت می کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه قزوین: ملت ایران از مذاکره کنندگان هسته ای کشور حمایت می کنند قزوین - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: ملت مومن و انقلابی ایران از مذاکره کنندگان هسته ای کشور دفاع و حمایت کرده و در برابر زیاده گویی دشمنان ایستادگی می کنند.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در خطبه های نماز جمعه این هفته قزوین ضمن تبریک میلاد امام حسین (ع ) و روز پاسدار با تاکید بر اینکه تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان در مقابل دشمن باید رفتار و شیوه سیدالشهدا(ع) را از خود نشان دهند، افزود: این تیم نباید از موضع ضعف در برابر دشمنان قرار بگیرد چرا که ملت مومن و انقلابی ایران پشتیبان آنها هستند.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین، مردم کشورمان را برای تحقق آرمان های نظام جمهوری اسلامی متحد و مصمم خواند و تصریح کرد: ملت ما هیچ گونه امتیاز دهی به دشمن را نمی پذیرد و با عزت و اقتدار از مواضع انقلاب و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب حمایت می کند.
حجت الاسلام عابدینی در ادامه به سالروز محاصره اقتصادی جمهوری اسلامی ایران از سوی آمریکا در سال 1359 اشاره کرد و گفت: از زمانی که نخواستیم برده آمریکا باشیم، محاصره اقتصادی دشمن علیه ما شروع شده است اما آنها نتوانسته اند کاری از پیش ببرند به طوری که ایران اسلامی هر روز به اقتدار خود افزوده است.
امام جمعه قزوین، تهدیدات و تحریم های دشمنان را فرصتی برای افزایش اقتدار و استقلال ملت ایران دانست و گفت: تهدیدها و تحریم های دشمن فرصتی برای تکیه بیشتر به ظرفیت های داخلی کشور و تحقق اقتصاد مقاومتی است که تحقق این موضوع توطئه های دشمن را نقش برآب می کند.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین در بخش دیگری از خطبه های خود به میلاد حضرت ابوالفضل العباس( ع ) و روز جانباز و میلاد امام زین العابدین (ع ) و روز مقاومت و ایثار اشاره کرد و با تبریک آنها، گفت: ما باید مانند پیروی از ائمه خود به رهبر معظم انقلاب وفادار بوده و با پیروی از ایشان هیچگاه از آرمانهای خود دست برنداریم.
حجت الاسلام عابدینی از ملت ایران به عنوان ملتی آزاده که ظلم و زورگویی را برنمی تابد، یاد کرد و افزود: در طول هشت سال دفاع مقدس رزمندگان ما دست از مقاومت برنداشتند و به دشمن ثابت کردند که اهل تسلیم در برابر زیاده گویی آنها نیستند بنابراین امروز نیز آمریکا می داند که با چنین ملتی روبرو است.
خطیب جمعه قزوین در ادامه با اشاره به فرا رسیدن هفته جوان، رشد و بالندگی جوانان میهن اسلامی را روز افزون خواند و از مسوولان خواست تا برای حل مشکلات و دغدغه های این قشر به ویژه در حوزه اشتغال تلاش کنند.
امام جمعه قزوین در ادامه به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در دانشگاه امام حسین (ع ) اشاره کرد و افزود: معظم له در این نشست به جنگ های نیابتی دشمن علیه ملت ایران اشاره و تاکید داشتند که دشمن از این شیوه برای ایجاد مزاحمت علیه ملت ایران استفاده می کند بنابراین باید پاسخ کوبنده برای شیطنت های دشمن داشته باشیم و لازمه آن این است که دستگاه دیپلماسی با زبان کوبنده سخن بگوید و مسوولان حوزه اقتصاد نیز پایگاه محکم اقتصادی کشور را به دنیا نشان دهند.
حجت الاسلام عابدینی، کشورمان را در همه حوزه ها از جمله سیاسی و اقتصادی قدرتمند خواند و گفت: باید این قدرت را هر چند یکبار به رخ دشمنان بکشیم و به آنها یادآوری کنیم چرا که دشمن غافل و جاهل است.
امام جمعه قزوین ادامه داد: علما، روحانیون، ائمه جمعه و جماعات نیز باید در تبلیغ قدرت نظامی و اقتصادی و انسجام توده های مردم نباید غفلت داشته باشند بلکه باید همراه رهبر معظم انقلاب اقتدار نظام جمهوری اسلامی را برای دشمن یادآوری کنند.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین در پایان با اشاره به فرا رسیدن روز حمایت از زندانیان گفت :خیرین و کسانی که از تمکن مالی برخوردار هستند باید برای آزادی زندانیان غیرعمد و بازگشت آنها به خانواده از هیچ کوششی دریع نکنند.
2077/7390/6128



01/03/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن