تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819067991




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خطیب جمعه بجنورد: ملت طرفدار مذاکرات با رعایت خطوط قرمز نظام است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: خطیب جمعه بجنورد: ملت طرفدار مذاکرات با رعایت خطوط قرمز نظام است بجنورد - ایرنا - امام جمعه موقت بجنورد گفت: ملت ایران، خود را طرفدار مذاکره با جهان می داند و این مولفه را تاکنون با رعایت خطوط قرمز نظام مورد تایید قرار داده است.


به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمدرضا ابوالفضلی درآیین نمازجمعه این هفته بجنورد مرکز خراسان شمالی اظهار کرد: تا زمانی که خطوط قرمز نظام جمهوری اسلامی و اصل عزتمندی در مذاکرات رعایت شود، این مهم می تواند ادامه داشته باشد.
وی اضافه کرد: اگر غربی ها بخواهند با سوء استفاده از مذاکرات هسته ای وارد خطوط قرمز نظام شوند، باید بدانند که با هوشیاری رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت بیدار، این خواب غربی ها تعبیر نخواهد شد.
امام جمعه موقت بجنورد گفت: غربی ها باید بدانند که ملت ایران به هیچ وجه اجازه بازرسی از تاسیسات هسته ای، بازجویی و نشست با دانشمندان هسته ای خود را به آن ها نخواهد داد و این از خطوط قرمز نظام محسوب می شود.
حجت الاسلام ابوالفضلی اظهار کرد: اگر غربی ها به این گمانند که به بهانه مذاکرات و بازرسی می توانند بدون توجه به خطوط قرمز به هر جایی که خواستند سرک بکشند، کور خواندند ، ملت ایران چنین اجازه ای را به آن ها نخواهد داد.
خطیب جمعه بجنورد با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با پاسداران انقلاب اسلامی مبنی بر نیابتی کردن جنگ در کشورهای اسلامی از سوی دشمنان گفت: آن ها می خواهند جنگ های نیابتی را در کشورهای اسلامی منطقه به راه بیاندازند و این جنگ ها را به مرزهای ایران نیز بکشانند.
ابوالفضلی اظهار کرد: دشمنان باید بدانند که مردم ایران همانند هشت سال دفاع مقدس با تمام قوا در برابر متجاوزان مقاومت خواهند کرد و درس عبرتی به آن ها خواهند داد که تا قرن ها فراموش نشود.
وی افزود: نیروهای نظامی و انتظامی بخصوص نیروهای بسیج مردمی در چنان آمادگی به سر می برند که اجازه نزدیک شدن به مرزهای کشور را به دشمنان نخواهند داد.

*سپاه محبوب ملت
عضو بعثه مقام معظم رهبری با اشاره به سوم شعبان سالروز ولادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و روز پاسدار گفت: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک نیروی مردمی محبوب ملت ایران است و این نیرو خود را از مردم می داند.
حجت الاسلام ابوالفضلی علت ماندگاری نام امام حسین (ع) را در قلوب ملت های آزاده بخصوص مسلمانان ناشی از سه ویژگی اخلاص، توکل به خدا و عمل به وظیفه دانست و از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز خواست تا این ویژگی ها را سرلوحه کار خود قرار دهند.
امام جمعه موقت بجنورد به هفته جوان اشاره کرد و خواهان رفع مشکلات جوانان از جمله اشتغال و ازدواج آنها از سوی مسوولان شد.
نماز جمعه این هفته بجنورد نیز همانند هفته های گذشته در مصلی امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد.
نمازجمعه در مصلی امام خمینی (ره) شهر بجنورد از سال 89 اقامه می شود که پیش از این در مسجد انقلاب این شهر اقامه می شد.ک2
6982/ 6042



01/03/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 127]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن