تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترین کارها در نزد خدا نماز به وقت است ، آنگاه نیکی به پدر و مادر ، آنگاه جنگ در را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819641663




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از میزبانی های بین المللی استقبال می کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیرکل ورزش و جوانان همدان: از میزبانی های بین المللی استقبال می کنیم همدان- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت:از میزبانی های بین المللی برخی مسابقات ورزشی استقبال می کنیم.


سیدعبدی افتخاری روز جمعه در حاشیه تماشای پنجمین دوره رقابت های او اسپرت قهرمانی آسیا در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: همدان از ظرفیت های لازم برای میزبانی رقابت های مهم بین المللی برخوردار است و این فرصت را در اختیار فدراسیون ها قرار داده ایم تا از این پتانسیل ایجاد شده استفاده کنند.
وی بیان داشت: همدان با برخورداری از مسوولان ورزش دوست بویژه حمایت های همه جانبه محمدناصر نیکبخت استاندار همدان توانست به عنوان یک استان فعال در میزبانی های مختلف ملی و بین المللی مطرح باشد و اکنون نیز در تمامی رشته های ورزشی امکانات لازم برای میزبانی های فراملی را داریم.
افتخاری با اشاره به برگزاری موثر رقابت های او اسپرت قهرمانی آسیا در همدان گفت: هدف ما علاوه بر میزبانی از رویدادهای بین المللی توسعه صنعت گردشگری ورزشی است.
وی افزود: حضور یکصد ورزشکار و مربی خارجی در این پیکارها سطح کیفی رقابت شرکت کنندگان را بالا برد و شاهد مسابقات مبارزه ای پرهیجان در این پیکارها بودیم.
افتخاری بیان داشت: به هر حال او اسپرت برخاسته از همدان است و باید به مسوولان اجرایی این رشته ورزشی کمک کنیم تا این ورزش در عرصه جهانی بدرخشد.
120ورزشکار از 14 کشور خارجی و دو تیم از ایران در این رقابت ها حضور دارند.
او-اسپرت (O-SPORT) که مخفف واژه orginal persian sport یعنی ورزش پارسیان اصیل است در سال 1378 توسط برادران منوچهری ملی پوشان و قهرمانان اسبق ورزش های رزمی ایران و جهان در همدان پایه گذاری شد و در سال 1385 توسط سازمان تربیت بدنی و کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران، سبک او- اسپرت شناسایی و به رسمیت شناخته شد و آغاز به فعالیت کرد.
7520/6993



01/03/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن