تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):نیکوترین مردم از نظر ایمان، خوش خلق‌ترین و با لطفترین آنها نسبت به اهل خویش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820123860




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه ریگان: سپاه خاری در چشم استکبار است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه ریگان: سپاه خاری در چشم استکبار است کرمان - ایرنا - امام جمعه ریگان گفت: اگر سپاه و نیروهای انتظامی و نظامی مقتدر نداشتیم کشور ما در معرض خطر بود لذا سپاه امروز خاری در چشم و استخوانی در گلوی استکبار است.


به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی در خطبه های نماز جمعه ریگان ضمن تبریک سوم شعبان سالروز میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار افزود: دشمن از سپاه و نیروهای نظامی و انتظامی ما ترس و واهمه دارد.
وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی سپاه پاسداران را نور چشم، عضو اصلی انقلاب و مولود مبارک انقلاب برشمردند و افزودند سپاه پاسداران در مقابل همه قدرت های استکباری و سلطه های بزرگ در سراسر جهان ایستاده است.
وی گفت: سپاه پاسداران در دفاع از ارزش ها و آرمان های نظام، اسلام و ولایت سنگ تمام گذاشته است.
خطیب جمعه ریگان به میلاد قمر بنی هاشم حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز اشاره کرد و افزود: امام (ره) فرمودند جانبازان مایه افتخار و سربلندی ملت ایران هستند.
وی گفت: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اگر آن روز این جمله را فرمودند که امروز بزرگترین افتخار ملت ایران این است علمداری این انقلاب به دست شهیدی زنده و جانبازی مجاهد است.
حجت الاسلام رنجبر ماهانی به سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت المقدس اشاره کرد و افزود: امام راحل در این زمینه فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد.
وی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه افسری سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت: معظم له فرمودند امروز دو گفتمان در دنیا مطرح است یکی گفتمان نوین اسلامی و دیگری گفتمان جاهلیت مدرن که گفتمان اسلامی طرفدار عدالت و آزادی بشر و از بین رفتن زمینه های استکبار و استعمار است و جمهوری اسلامی داخل این گفتمان است.
امام جمعه ریگان خاطرنشان کرد: معظم له فرمودند دومین گفتمان جاهلیت مدرن است که طرفداران ظلم، زور، تکبر و خودخواهی بخصوص آمریکا و رژیم صیهونیستی داخل این گفتمان است که این دو گفتمان هرگز با هم آشتی نمی کنند و به همدیگر هرگز نزدیک نمی شوند.
وی گفت: این سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی است اما در گوشه و کنار عده ای بیان می کنند که ما با آمریکا کنار می آییم، ببینید در اخبار و مطالب گستاخی استکبار و رژیم صیهونیستی تا کجا رسیده است.
حجت الاسلام رنجبر ماهانی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند برخی از مسوولان کشورهای خلیج فارس درصدد کشاندن جنگ های نیابتی به مرزهای ایران هستند و پاسداران انقلاب همه پاسداران حریم امنیت ملی در سازمان های مختلف بیدار و هوشیار هستند و این را بدانند اگر شیطنتی از آنها سر بزند واکنش جمهوری اسلامی سخت خواهد بود.
وی گفت: معظم له فرمودند من اجازه نمی دهم بیگانگان بیایند با دانشمندان و فرزندان برجسته عزیز ملت ایران که این دانش را به اینجا رسانده اند و با محققین ما گفت و گو و مصاحبه کنند این را دشمنان و آن کسانی که منتظرند ببینند، جمهوری اسلامی چه تصمیم بگیرد مسوولان ما در این میدان با شجاعت حرکت می کنند.
امام جمعه ریگان افزود: ملت ایران درس آزادی و استقامت در برابر ظالمان و مستکبران را از چهار مولود با برکتی که در ماه شعبان قدم نهاده اند فرا گرفته است.
وی گفت: ما تا آخرین لحظه در حفظ خطوط قرمز و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی ایستاده ایم و ذره ای کوتاه نخواهیم آمد.
وی همچنین به مشکلات ریگان اشاره و تصریح کرد: با وجود پیشرفت ها و جمعیتی که در این شهرستان وجود دارد اما هنوز مشکلاتی نیز مشاهده می شود.
حجت الاسلام رنجبر ماهانی گفت: نبود بانک صادرات در این شهرستان موجب شده مردم با هزینه های گزاف برای امور بانکی به شهرستان های مجاور مراجعه کنند.
3029/3028



01/03/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن