تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه  الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819073638




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه ریگان: سپاه پاسداران، خاری در چشم و استخوانی در گلوی استکبار است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه ریگان:
سپاه پاسداران، خاری در چشم و استخوانی در گلوی استکبار است
امام جمعه ریگان گفت: سپاه امروز خاری است در چشم و استخوانی در گلوی استکبار و دشمن از سپاه و نیروهای نظامی و انتظامی ما ترس و واهمه دارد.

خبرگزاری فارس: سپاه پاسداران، خاری در چشم و استخوانی در گلوی استکبار است



به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، حجت‌الاسلام علی رنجبرماهانی ظهر امروز در جمع نمازگزاران با تبریک میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار اظهار داشت: مقام معظم رهبری، سپاه پاسداران را نور چشم، عضو اصلی و مولود مبارک انقلاب اسلامی برشمردند و افزودند «سپاه پاسداران در مقابل همه قدرت‌های استکباری و سلطه‌های بزرگ در سراسر جهان ایستاده است». وی تصریح کرد: سپاه پاسداران در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های نظام، اسلام و ولایت سنگ‌تمام گذاشته است. امام جمعه ریگان به میلاد قمر بنی‌هاشم حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز اشاره کرد و افزود: امام خمینی (ره) فرمودند «جانبازان موجب افتخار و سربلندی ملت ایران هستند». رنجبرماهانی بیان کرد: امروز بزرگترین افتخار ملت ایران این است که علمداری این انقلاب به دست شهیدی زنده و جانبازی مجاهد است.
وی با اشاره به سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت‌المقدس افزود: امام راحل فرمود «خرمشهر را خدا آزاد کرد». وی به سخنان مقام معظم رهبری در جمع دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاه افسری سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت: ایشان فرمودند که «امروز دو گفتمان در دنیا مطرح است یکی گفتمان نوین اسلامی و دیگری گفتمان جاهلیت مدرن که گفتمان اسلامی طرفدار عدالت و آزادی بشر و از بین رفتن زمینه‌های استکبار و استعمار است و جمهوری اسلامی در داخل این گفتمان است». امام جمعه ریگان بیان داشت: معظم‌له فرمودند که «دومین گفتمان جاهلیت مدرن است که طرفداران ظلم، زور، تکبر و خودخواهی آمریکا و رژیم صیهونیستی داخل این گفتمان است که این دو گفتمان هرگز با هم آشتی نمی‌کنند و به همدیگر هرگز نزدیک نمی‌شوند». رنجبرماهانی گفت: این سخنان مقام معظم رهبری است اما در گوشه و کنار عده‌ای بیان می‌کنند که ما با آمریکا کنار می‌آییم و حالا ببینید در اخبار و مطالب گستاخی استکبار و رژیم صیهونیستی تا کجا رسیده است. وی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند که «برخی از مسئولان سفیه خلیج فارس درصدد جنگ‌های نیابتی به مرزهای ایران هستند و پاسداران انقلاب اسلامی و همه پاسداران حریم امنیت ملی در سازمان‌های مختلف بیدار و هوشیار هستند و دشمنان باید این را بدانند اگر شیطنتی از آنها سر بزند، واکنش جمهوری اسلامی سخت خواهد بود.
امام جمعه ریگان ادامه داد: اگر ما سپاه و نیروی‌های انتظامی و نظامی را نداشتیم، کشورمان در معرض خطر بود، لذا سپاه امروز خاری است در چشم استکبار و استخوانی است در گلوی استکبار و دشمن از سپاه و نیروهای نظامی و انتظامی ما ترس و واهمه دارد. رنجبرماهانی اضافه کرد: معظم‌له فرمودند که «من اجازه نمی‌دهم، بیگانگان بیایند با دانشمندان و فرزندان برجسته عزیز ملت ایران که این دانش را به اینجا رسانده‌اند با محققان ما گفت‌و‌گو کنند». امام جمعه ریگان تصریح کرد: مذاکراتی که امروز با میل آمریکا فاکتور استکبار جهانی باشد این مذاکرات ننگ برای ملت عزیز ایران و بعضی از مسئولان ماست.
رنجبرماهانی افزود: با توجه به پیشرفت‌ها و جمعیتی که در ریگان وجود دارد، اما هنوز شاهد مشکلاتی در این شهرستان هستیم و نبود بانک صادرات در ریگان موجب شده است، مردم این شهرستان با هزینه‌های گزاف برای امور بانکی به شهرستان‌های مجاور مراجعه کنند، لذا خواستار راه‌اندازی بانک صادرات در ریگان هستیم. انتهای پیام/80014/ک40

94/03/01 - 15:04





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن