تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819470521




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خطیب جمعه رشت: کمک های ایران به یمن، همان راه امام حسین (ع) است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: خطیب جمعه رشت: کمک های ایران به یمن، همان راه امام حسین (ع) است رشت - ایرنا - امام جمعه موقت رشت گفت: کمک های جمهوری اسلامی ایران به مردم ستمدیده یمن، همان راه امام حسین (ع) در دستگیری از فقرا و یاری مظلومان است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین احمد عبدالله زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت در جمع نمازگزاران این شهر در مصلی امام خمینی (ره) افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری امروز اگر بخواهیم با جاهلیت مدرن مقابله کنیم، تنها راه این است که راه امام حسین (ع) را ادامه دهیم که یگانه راه پیروزی است.
وی با اشاره به بیانات اخیر رهبر فرزانه انقلاب در مورد مذاکرات هسته ای بیان کرد: مذاکره کنندگان کشورمان باید خطوط قرمز را رعایت کنند و مجلس ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همه ملت ایران پشتیبان تیم هسته ای و دستاوردهای نظام اسلامی هستند.
امام جمعه موقت رشت ادامه داد: دانش هسته ای ما ، دانشی بومی است که جوانان و دانشمندان میهن اسلامی با تلاش، پشتکار، عزت و افتخار به دست آورده اند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک فرارسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: سوم خرداد روز پایداری ، مقاومت ، ایثار و از خودگذشتگی است که این ایثار را از اباعبدالله حسین (ع) آموختیم.
وی خاطرنشان کرد: پاسداران، بسیجیان ، نیروهای حزب الله ، نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم همواره حافظ و پشتیبان انقلاب اسلامی و میهن بوده اند و هرگز نمی گذارند که یک وجب از خاک کشور به دست دشمنان بیفتد.
حجت الاسلام عبدالله زاده با تبریک سوم شعبان سالروز ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار بیان داشت: امام حسین (ع) پاسدار حقیقی بود و پاسداران انقلاب اسلامی نیز در طول هشت سال دفاع مقدس ، پاسداری از اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی را اثبات کردند.ک/2
7286/2007



01/03/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن