تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802904725




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه قزوین: کمک به آسیب دیدگان وظیفه انسانی و سفارش دینی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه قزوین: کمک به آسیب دیدگان وظیفه انسانی و سفارش دینی است قزوین - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین کمک به انسان های آسیب دیده را موضوعی فراتر از دین و مذهب دانست و گفت: کمک به آسیب دیدگان یک وظیفه انسانی و سفارش دینی و نبوی است.


به گزارش روز دوشنبه دفتر امام جمعه قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در دیدار با مدیرکل و جمعی از کارکنان و امدادگران هلال احمر قزوین، با بیان اینکه اعضای هلال احمر علاوه بر مسوولیت کمک رسانی، دارای وظیفه فرهنگی نیز هستند، افزود: برای کسی که دچار آسیب شده فرقی نمی کند که چه کسی به او کمک می کند، اما یک وظیفه فرهنگی و دینی هم بر عهده اعضای هلال احمر است که باید در انجام ماموریت های خود آن را هم مدنظر قرار دهند.
وی اظهارکرد: کسی که از طرف هلال احمر به او کمک می شود باید بداند که امدادرسان، یک فرد مسلمان شیعی است که در انجام ماموریت خود کاری با دین و مذهب ندارد و تنها در حال انجام وظیفه الهی و دینی خود است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین اضافه کرد: امداد رسانان هلال احمر در انجام وظایف خود اگر آقا هستند باید به حضرت ابوالفضل (ع) و اگر خانم هستند باید به حضرت زینب (س) اقتدا کنند.
حجت الاسلام والمسلمین عابدینی ادامه داد: امداد رسانی به خاطر خداوند و با هدف الهی همراه با اخلاص باعث نزول برکت در زندگی شده و شاید این برکت در فردی که به او امدادرسانی می شود اثر گذاشته و باعث تغییر و تحول روحی او شود.
وی اضافه کرد: در دنیا هیچکس نمی تواند اجر و پاداش تلاشی را که انسان در راه خداوند انجام می دهد تمام و کمال ادا کند و مزد حقیقی این کار تنها نزد خداوند است.
حجت الاسلام عابدینی اضافه کرد: انسان ها و مومنان زرنگ تر، به بهشت هم راضی نمی شوند و چون رضایت خداوند برای آنها ارزش بیشتری دارد تنها مقصد آنها رضوان الهی است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین نیز در این نشست گفت: امداد و کمک رسانی وظیفه همگانی و دینی است و کمک هایی که هلال احمر داوطلبانه و بی منت است.
حمید ره انجام افزود: جوانان هلال احمر با حضور در عرصه های مختلف امداد رسانی در شرایط سخت، با عشق و علاقه و بدون در نظر داشتن قومیت و نژاد و تنها به عنوان انسان نیازمند به کمک امداد رسانی می کنند.
وی اضافه کرد: در کنار امداد و کمک رسانی، برگزاری دوره های فرهنگی، تخصصی و آموزش همگانی در دستور کار است و در این راستا برنامه و چشم انداز چهارساله هم تدوین شده است که در صورت تامین اعتبار اجرایی می شود.
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان قزوین هم در این دیدار گفت: جمعیت هلال احمر قزوین دارای دو بعد ساختاری امداد و نجات و نیز بعد فرهنگی است که با توجه به تنوع مجموعه، بعد فرهنگی آن بسیار پررنگ تر بوده و توانسته با اجرای فعالیت های فرهنگی و مذهبی جوانان متعهدی را جذب این جمعیت کند.
حجت الاسلام والمسلمین ابوالفضل مفیدی کیا افزود: دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر سعی می کند با محتواسازی و کیفی سازی برنامه های فرهنگی، تاثیر مثبتی در جوانان داشته و بتواند معارف دینی را به جوانان منتقل نماید.
8054/ 6128



21/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن