تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا ... نيّتم را به بهترين نيّت ها و عملم را به بهترين اعمال برسان، خدايا به لطف خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818970891




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه موقت سمنان: هر تهاجمی به مرزهای ایران قاطعانه سرکوب می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه موقت سمنان: هر تهاجمی به مرزهای ایران قاطعانه سرکوب می شود سمنان - ایرنا - امام جمعه موقت سمنان با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص قصد احتمالی دشمن برای کشاندن جنگ به مرزهای ایران، گفت: هر تهاجمی به ایران قاطعانه پاسخ می گیرد.


حجت الاسلام سیدجلال احمدپناهی در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان اظهار کرد: به فرموده رهبری، وحشی گری های عربستان در حمله به کشور یمن یک جنگ نیابتی است.
وی با اشاره به تذکر رهبری مبنی بر لزوم مقابله با جاهلیت نوین، تاکید کرد: امروز توطئه جاهلیت نوین را در جنگهای نیابتی که در منطقه به راه افتاده، مشاهده می کنیم.
وی ادامه داد: در این جنگها برخی کشورهای منطقه به نیابت از استکبار جهانی وارد جنگ شده اند و از سویی سلاحهای تولید کشورهای غربی به فروش می رسد.
احمدپناهی با بیان اینکه شهوت و غضب عرب دوران جاهلی به جاهلیت مدرن و جنگ علیه کشور مسلمان یمن تبدیل شده، افزود: در چنین شرایطی تاکید رهبر معظم انقلاب بر شناخت دست دشمن واقعی یعنی استکبار جهانی از مزدوران منطقه است.
وی تاکید کرد: عربستان، که میلیون میلیون نسخه قرآن به چاپ می رساند، به آتش بس ادعایی خود پایبند نیست و با به راه انداختن این جنگ، به معنای واقعی، در مسیر اهداف صهیونیست ها گام برمی دارد.
امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه برخی جنایات گروه تروریستی داعش را تنها به شیعه کشی تعبیر می کنند، افزود: این حرف خیانت است، زیرا در واقع ظهور داعش نماد جنگ اسلام ناب محمدی با اسلام آمریکایی است که می خواهد چهره اسلام واقعی را مخدوش کند.
وی با اشاره به سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر به دست رزمندگان اسلام در سال 1361، گفت: این پیروزی بدون مقاومت ممکن نبود و مسلمان واقعی کسی است که در مقاومت و ایستادگی پایدار بماند.
وی با اشاره به فرموده امام خمینی(ره) در آزادسازی خرمشهر، گفت: ایشان فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد و با این جمله، همه را به توحید دعوت کردند.
امام جمعه موقت سمنان با اشاره به مناسبت های مبارک ماه شعبان، بر الگوگیری از رشادتهای امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) و توجه به مفهوم صلوات شعبانیه تاکید کرد. ک/2
6103/5132



01/03/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن