تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802571049




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه موقت کرمان: نتیجه مذاکرات هسته ای باید برد - برد باشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه موقت کرمان: نتیجه مذاکرات هسته ای باید برد - برد باشد کرمان - ایرنا - امام جمعه موقت کرمان گفت: همان گونه که رییس جمهوری تاکید کرد نتیجه مذاکرات هسته ای باید برد - برد باشد.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام مهدی عرب پور در خطبه های نماز جمعه کرمان در مصلی امام علی (ع) افزود: اگر قرار باشد در پایان مذاکرات ما همه چیز بدهیم اما چیزی نگیریم یا چیز کمی بگیریم ملت به این راضی نخواهد شد.
وی گفت: همان طور که بارها گفته شده و باز هم تاکید می کنیم جمهوری اسلامی ایران با گفت و گو و مذاکرات سازنده مخالف نبوده و نیست و هیچ کسی هم مخالفتی با مذاکرات ندارد.
وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی مطالب را شفاف بیان فرمودند و مردم، سیاستمداران و مجریان هم تبعیت می کنند اما نکته ای هست و باز هم دغدغه برای همه ملت وجود دارد که پایان این مذاکرات نباید به جایی ختم شود که هیمنه و هیبت جمهوری اسلامی به عنوان یک کشور مقتدر شکسته شود.
امام جمعه موقت کرمان گفت: مذاکرات نباید به جایی ختم شود که دشمن طمع داشته باشد حتی به مراکز نظامی ما سرک بکشد.
وی تاکید کرد: این مذاکرات باید به نحوی باشد که عزت و اقتدار جمهوری اسلامی و ملت ایران حفظ شود.
حجت الاسلام عرب پور گفت: ضمن حمایت از همه کسانی که در این امر مهم شریک هستند و زحمت می کشند اما بدانیم که دشمن بیش از ایران نیازمند مذاکره است.
وی افزود: آنها می خواهند این قضیه به خوبی تمام شود اما ما باید امتیازات لازم را بگیریم و مقام معظم رهبری فرمودند مذاکره ای که زیر شبح تهدید باشد و موجب بی آبرویی برای ما باشد قابل قبول نیست.
وی اظهار کرد: با تهدید نمی توانند ملت ایران را وادار کنند از حقوق خود دست بردارد، ملت ایران ملتی قهرمان و غیور است و امتحان خود را در 36 سال با همه تحریم ها و سختی ها به خوبی پس داده است.
امام جمعه موقت کرمان گفت: امیدواریم با تلاش تیم مذاکره کننده و بهره گیری از رهنمودهای ولی امر مسلمین شاهد باشیم نتیجه خوبی از این مذاکرات که به نفع جمهوری اسلامی و ملت ایران باشد حاصل شود.

**گناه مردم یمن چیست؟
وی به مساله یمن و کشتار مردم این کشور اشاره کرد و گفت: اگرچه به ظاهر از روز سه شنبه آتش بس شکننده ای را اعلام کردند ولی باز هم این آتش بس با موشک هایی که پرتاب شده و حملاتی که داشته اند، شکسته شده است.
حجت الاسلام عرب پور افزود: اولین نکته درباره یمن این سووال است که گناه مردم یمن چه بوده که این گونه مورد حمله و تاخت و تاز قرار گفته اند و علیه کشوری مظلوم ائتلاف عربی شکل گرفته است.
وی اظهار کرد: ائتلاف عربی با حمایت لجستیکی و پشتیبانی آمریکا بالغ بر چهار هزار و 500 نفر انسان را شهید و مجروح کرده اند و این سووال را چه کسی باید جواب بدهد.
امام جمعه موقت کرمان گفت: جز این که مردم یمن گفته اند می خواهیم سرنوشت خودمان را رقم بزنیم و شما که مدعی حقوق بشر هستید بدانید در کشوری مانند عربستان سالها نظام پادشاهی بر مردم حکومت می کند و هر کار دلش بخواهد انجام می دهد ولی کسی به اینها چیزی نمی گوید.
وی افزود: نکته بعدی این است در تجاوزی که سعودی ها انجام دادند کدام سازمان بین المللی و مرجع قانونی از این تجاوزات بازدارندگی داشته است.
وی گفت: شورای امنیت قطعنامه داده و از این تجاوزات حمایت کرده که بسیار جای تاسف و ننگ است برای دستگاه هایی که باید جلوی تجاوز را بگیرند و از کشور مورد تجاوز حمایت کنند.
حجت الاسلام عرب پور افزود: حتی در کمک رسانی انسانی هیچ همتی نکردند و جمهوری اسلامی و کمک های مردمی بود که یک بار با هواپیما فرستاده و از ورود آن جلوگیری شد و اکنون یک کشتی حامل مواد غذایی، بهداشتی و دارویی راهی یمن شده است و باز عربده می کشند و تهدید می کنند.
وی گفت: آل سعود بداند از این تجاوزات جز لکه ننگی بر دامنش چیز دیگری عایدشان نخواهد شد.
وی اضافه کرد: اینها از اسراییل هم بدتر عمل کردند زیرا رژیم صهیونیستی بعد از چند روز حمله به غزه شرم کرد و عقب کشید اما بیش از 45 روز است که یک کشور بی دفاع را می کوبند و زن ها و بچه ها را می کشند اما شرم نکردند.
امام جمعه موقت کرمان گفت: خون مظلومان مختلف هم در یمن هم در جاهای دیگر دامانشان را خواهد گرفت و اگر صدام از تجاوز به ایران سود برد آنها هم سود خواهند برد.
وی افزود: انشاءالله بزودی پیروزی مردم یمن و سقوط آل سعود را شاهد خواهیم بود، اینها که با پول هایشان در سوریه آن همه آدم کشتند و در عراق و لبنان نیز همین طور و هرجا داعشی ها سر برداشتند با حمایت عربستان و کشورهای عربی دیگر بوده است. حجت الاسلام عرب پور گفت: متجاوزان از این فعالیت ها سودی نخواهند برد به خاطر خیانت هایی که انجام دادند و حتی از ماه حرام هم شرم نکردند.

**رژیم صهیونیستی عامل بسیاری از فتنه هاست
وی با اشاره به روز نکبت و اعلام موجودیت رژیم اشغالگر قدس گفت: 67 سال پیش توسط گروه های استعماری و خیانت اعراب رژیم جعلی صهیونیستی ایجاد شد و در این سالها جز قتل، غارت، جنایت و فتنه چیز دیگری در شناسنامه اش ثبت نشده است.
امام جمعه موقت کرمان افزود: علاوه بر کشتارهای مستقیم در سرزمین های اشغالی، بسیاری از فتنه های منطقه، فعالیت های تروریستی که در سوریه و عراق انجام شده و خونریزی ها در یمن بخشی از آنها مربوط به این رژیم جعلی است.
وی اظهار کرد: نابودی این رژیم در سایه درک واقعیت ها از سوی کشورهای اسلامی و سران آنها و وحدت مسلمانان میسر است و گرنه با وجود اختلافات، آتش شرارت رژیم صهیونیستی هر روز در منطقه بیشتر می شود.

**دشمن به دنبال سست کردن بنیان خانواده است
حجت الاسلام عرب پور با گرامیداشت 25 اردیبهشت روز خانواده گفت: دین مبین اسلام بر تشکیل و تحکیم بنیان خانواده تاکید فراوان دارد و از سوی دیگر دشمنان به دنبال سست کردن این بنیان هستند.
وی تصریح کرد: امروز پول ها خرج و کانال های ماهواره ای را ایجاد می کنند و با پخش انواع فیلم و سریال به دنبال سست کردن عقاید مردم و بنیان خانواده هستند.
حجت الاسلام عرب پور با تاکید بر استحکام بخشی به بنیان خانواده و پرهیز از اختلافات و عوامل ایجاد کننده آنها گفت: همه مردم بویژه جوانان به گونه ای عمل کنند که هم استحکام بنیان خانواده تا آخر حفظ و هم فرزندان صالح در این محیط تربیت شود.

**تسلیت درگذشت حجت الاسلام موحدی کرمانی
وی همچنین درگذشت حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ مهدی موحدی کرمانی را به خانواده آن مرحوم بویژه آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی تسلیت گفت و افزود: خانواده موحدی کرمانی اهل علم، فضیلت و تقوا هستند.
وی بیان کرد: مرحوم موحدی کرمانی برای مردم کرمان نامی آشناست و منبرهای وی قبل از انقلاب در کرمان و شهرهای دیگر برپا بود.
3028 /1596



25/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن