تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براى كسب بلند مرتبگى از وطن خود دور شو و سفر كن كه در مسافرت پنج فايده است: برطرف ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815416469




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در هر مقامي بايد نسبت به پاسداري از خون شهيدان اهتمام ورزيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ خرداد ۱۳۹۴ (۱۱:۵۲ق.ظ)
در هر مقامي بايد نسبت به پاسداري از خون شهيدان اهتمام ورزيم موج-در هر مسووليت و مقامي که از سوي مردم به ما محول شده، بايد نسبت به پاسداشت و ادامه راه خون شهيدان که همانا پيشرفت و اقتدار جمهوري اسلامي ايران است بيش از پيش کوشا باشيم.
به گزارش خبرگزاري موج، دکتر علي عباسپور در مراسم گراميداشت سالروز آزاد سازي خرمشهر و روز جانباز که با حضور دکتر محسن رضايي و برخي از خانواده هاي شهدا و ايثارگران اين واحد دانشگاهي برگزار شد، گفت: دکتر محسن رضايي مرد ميدان نبرد، علم و سياست در فضاي ايمان و خدمت به نظام مقدس جمهوري اسلامي است. وي مردي با افتخارات بسيار در جنگ تحميلي است که در دانشگاه ها به عنوان مدرس و در ميدان سياست نيز در مجمع تشخيص مصلحت نظام براي مردم و سربلندي کشور خدمات ارزنده اي از خود به جا گذاشته است.
وي افزود: رشادت و ايثارگري رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس، بخصوص آزاد سازي خرمشهر آن هم در برابر دشمناني که با تمام امکانات در مقابل ملت ايران صف آرايي کردند، درس بزرگي براي همه ما است. بنابراين در هر مسووليتي که از سوي مردم به ما محول شده ، بايد در راستاي پاسداشت و ادامه راه اين عزيزان که همانا پيشرفت و اقتدار جمهوري اسلامي ايران است بيش از پيش کوشا باشيم.
دکتر عباسپور به هم پوشاني تعالي انسان و اهداف متعالي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران اشاره کرد و ادامه داد: اگر در مسير رو به روي خود هدف غايي را مدنظر قرار دهيم، هيچ گاه از ادامه راه خسته نشده و دست از تلاش نخواهيم کشيد.
وي خاطرنشان کرد: بايد با تلاش و پشتکاري مثال زدني نسبت به پيشبرد اهداف انقلاب اسلامي ايران و اهتزاز پرچم اسلام کوشا باشيم و آن را به پرچمدار و صاحب اصلي آن امام زمان (عج) برسانيم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن