تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813108044




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیشرفت ٤٠ درصدی تعمیرات اساسی تاسیسات تقویت فشار گاز


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: در منطقه یک عملیات انتقال گاز محقق شد
پیشرفت ٤٠ درصدی تعمیرات اساسی تاسیسات تقویت فشار گاز
تعمیرات اساسی و اضطراری منطقه یک عملیات انتقال گاز با توجه به برنامه زمانبندی، در تاسیسات شهید کاوه پیشه ٣٥ درصد و در تاسیسات شهید یوسفی نیز بیش از ٤٠ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.


به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ مدیر منطقه یک عملیات انتقال گاز گفت: با توجه به برنامه زمانبندی تعیین شده از ابتدای سال ٩٤ و همچنین راندمان کاری موجود، توربین واحد شماره یک تاسیسات تقویت فشار شهید کاوه پیشه توسط نیروهای متخصص تعمیرات اساسی توربین، تحت تعمیر قرار گرفت و این عملیات هم اکنون ٣٥ درصد پیشرفت دارد.
 
عبدالحسین کوتکی افزود: واحد A تاسیسات تقویت فشار شهید یوسفی از اواسط فروردین ماه مورد تعمیرات اساسی قرار گرفت که این واحد نیز با تلاش بی وقفه کارکنان تعمیرات اساسی و اضطراری (مکانیک ضربه ای) منطقه تاکنون بیش از ٤٠ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و از برنامه زمانبندی پیشی گرفته است.
 
وی یادآور شد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی، همه قطعات مورد استفاده، توسط تولید کنندگان داخلی و با مشورت و راهنمایی متخصصان و مهندسان با تجربه منطقه یک عملیات انتقال گاز ساخته شده است.
 
به گفته وی، با توجه به نامگذاری سال ٩٤ (دولت و ملت، همدلی و همزبانی) و نیز لزوم اجرای شعار امسال، امیدواریم با توجه به رفاقت و همدلی که در منطقه وجود دارد بتوانیم صرفه جویی قابل ملاحظه ای را برای شرکت انتقال گاز ایران رقم بزنیم و کشورمان از نظر این توانمندیها به خارج از کشور بی نیاز باشد.

انتهای پیام/




اخبار مرتبط

احکام مالياتي قانون بودجه ۹۴/ جزئیات عوارض خروج مسافر
آیا پای بنزین تک نرخی به جایگاه‌ها باز می‌شود؟/ افزایش قیمت بنزین در راه است!
آغاز صادرات گاز به عراق بعد از یک‌ماه تاخیر درخردادماه/ تهاتر گاز با کالا و خدمات
مذاکره با بخش خصوصی برای ایجاد مخازن ذخیره‌سازی گاز در خارج از کشور
پروژه پالايشگاهی سیراف، بازار آسیا را هدف گرفته است




۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۴:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن