تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پرهيزكارى منافق جز در زبانش ظاهر نمى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820075176




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کسی که محل اختفایبن لادنرا لو داد |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: کسی که محل اختفای"بن لادن"را لو داد
روزنامه دیلی تلگرف، جزییاتی را درباره خبرچین سازمان اطلاعات آمریکا منتشر کرد که محل اختفای "اسامه بن لادن،" سرکرده تشکیلات القاعده را در پاکستان افشا کرد.
کد خبر: ۵۰۲۲۱۷
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۷ - 21 May 2015




روزنامه دیلی تلگرف، جزییاتی را درباره خبرچین سازمان اطلاعات آمریکا منتشر کرد که محل اختفای "اسامه بن لادن،" سرکرده تشکیلات القاعده را در پاکستان افشا کرد.

به گزارش العالم ، "دیلی تلگراف" روز چهارشنبه در صفحۀ نخستِ خود نوشت: "عثمان خالد،" افسر سابق ارتش پاکستان، شخصی است که گمان می رود، اطلاعات مربوط به محل اختفای بن لادن را به سازمان اطلاعات آمریکا داد، و بر اساس همین اطلاعات، بن لادن در سال 2011 از پا درآمد.

خالد، از 35 سال پیش به انگلیس پناهنده شده بود و در لندن به سر می‌برد تا این که سال گذشته در سن 79 سالگی فوت کرد. خانوادۀ این افسر پاکستانی، هرگونه ارتباط او با هلاکت بن لادن و همچنین رابطه اش با سازمان اطلاعات آمریکا را تکذیب می کنند.

در این میان "سیمور هرش" روزنامه نگار آمریکایی، داستانِ آمریکا درباره ماجرای قتل بن لادن را مردود دانست.

به گفتۀ هرش، "بن لادن" نزد سازمان اطلاعات پاکستان در بازداشت بود و این مساله با ادعای سازمان اطلاعات آمریکا مغایرت دارد، زیرا سازمان اطلاعات آمریکا ادعا می کند که پس از گردآوری اطلاعات به محل اختفای بن لادن در پاکستان دست یافت و او را به قتل رساند.

به نوشتۀ دیلی تلگراف، هرش بر این باور است که یک خبرچینِ پاکستانی، در قبالِ پاداشی 25 میلیون دلاری و گرفتن تابعیت آمریکایی، به سازمان اطلاعات آمریکا اطلاعاتی داده است.

اما کاخ سفید، اطلاعات منتشر شده درباره خبرچینِ پاکستانی و کمکِ او در قتل بن لادن را غیردقیق و فاقد سند و مدرک توصیف کرد.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن