تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):وقتى كه برادر دينى‏ات از تو جدا شد، سخنى پشت سر او نگو، مگر اين كه دوست دارى او د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815484803




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شش مدرسه خیرساز در دیر بوشهر دردست ساخت است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: شش مدرسه خیرساز در دیر بوشهر دردست ساخت است بوشهر- ایرنا- معاون مالی و پشتیبانی آموزش و پرورش دیر استان بوشهر گفت: شش مدرسه خیرساز در روستاها و شهرهای این شهرستان در دست ساخت است.


سلمان بحرینی روز پنجشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: این مدارس شامل دبستان دو کلاسه نصر روستای تنگ خوش، لقمان حسن آباد، شهید دستغیب ملگه و آموزشگاه سه کلاسه استثنایی شهر دیر، سپیده کاشانی لمبدان بالایی و پروین اعتصامی شهر دوراهک است.
وی اضافه کرد: برای تکمیل و راه اندازی این مدارس خیرساز 14میلیارد ریال اعتبارازسوی افراد خیر هزینه می شود.
معاون پشتیبانی آموزش وپرورش دیر یادآورشد: درسال جاری مدرسه شهید دستغیب خیر ساز روستای جبرانی ه بهره برداری رسید و اکنون دانش آموزان در این آموزشگاه مشغول به تحصیل هستند.
وی گفت: علاوه بر نیکوکاران مدرسه ساز افرادی دیگر در قالب مدرسه یار در حل مشکلات مدارس نقش کلیدی دارند که با همکاری مدیران آموزشگاه ها و این افراد بخش زیادی از نیازهای مدارس از جمله امکانات آموزشی، کمک آموزشی و تعمیرات حل شده است.
بحرینی نقش خیرین مدرسه ساز در همکاری با آموزش وپرورش را بسیار اساسی دانست و افزود: خیرین در ساخت واحدهای آموزشی بسیار موفق بوده اند و باید این فرهنگ در جامعه گسترش یابد.
شهرستان دیر با 52هزار نفر جمعیت در 180 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است. ک/3
7207/6043



31/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن