تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوش اخلاقى در بين مردم زينت اسلام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819087021




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس انجمن دوستی ایران و فرانسه: مشکل کشورها سیاسی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس انجمن دوستی ایران و فرانسه: مشکل کشورها سیاسی است کاشان - ایرنا- رییس انجمن دوستی ایران و فرانسه گفت: کشورها در مسائل فرهنگی هیچ اختلافی ندارند و بیشتر مشکل آنها از نظر سیاسی و در سطح مدیریت این کشورهاست.


سهراب فتوحی چهارشنبه شب در حاشیه سفر به کاشان در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: گردهمایی انجمن های دوستی کشورها مفید است و بر اثر ارتباطات بیشتر، می توان برنامه های خاص را اجرایی کرد.
وی افزود: انجمن های دوستی کشورها در آشنا کردن فرهنگ دو ملت اهمیت بسزایی دارد و گردهمایی انجمن های دوستی موجب داد و ستد فرهنگی دو کشور می شود.
وی در مورد برنامه های انجمن دوستی ایران و فرانسه گفت: تاکنون حدود 50 برنامه بین المللی با کشور فرانسه داشته ایم و از اساتید و شخصیت های فرهنگی برجسته برای سفر به ایران دعوت بعمل آمده است.
فتوحی با بیان اینکه از زمان های قدیم بیشترین تحصیلکرده های ایران در فرانسه بوده اند، افزود: درصدد اجرای برنامه هایی فرهنگی برای ایران در فرانسه هستیم.
وی حضور در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران را یکی از برنامه های این انجمن برشمرد و گفت: از غرفه این نمایشگاه استقبال خوبی شد و دانشجویان زیادی در مورد نحوه ادامه تحصیل و یادگیری زبان فرانسه از ما مشاوره گرفتند.
57 دیپلمات خارجی اعم از 12 سفیر و معاونان آنها و رایزنان فرهنگی و اعضای شبکه انجمن های دوستی از پنج قاره در سفر یکروزه به کاشان از آثار تاریخی این شهرستان دیدن کردند.
7565/3009/6021



31/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن