تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد هر نوشته‏اى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821156879




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مراسم باشکوه پيوند آسماني 114 زوج دانشگاه فني و حرفه اي شريعتي برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۸:۱۵ق.ظ)
هجدهمين دوره ازدواج دانشجويي؛ مراسم باشکوه پيوند آسماني 114 زوج دانشگاه فني و حرفه اي شريعتي برگزار شد موج - مراسم باشکوه پيوند آسماني 114 زوج دانشگاه فني و حرفه اي شريعتي تهران شب گذشته با مشارکت شهرداري تهران برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج؛ مراسم ازدواج دانشجويي طي سال هاي گذشته با هدف، زندگي مشترک بدون هزينه‌هاي هنگفت و تشريفات صورت مي گيرد.
همزمان با شروع ماه شعبان و برگزاري مراسم ازداوج دانشجويي در سراسر کشور، دانشگاه فني و حرفه اي شريعتي تهران نيز با همکاري شهرداري تهران مراسم با شکوه ازدواج دانشجويي را در اين دانشگاه برپا کرد.
اين جشن باشکوه با برنامه ريزي منظم و مراسم نورافشاني آغاز شد و با ارائه هدايايي که از طرف نهاد رهبري و دانشگاه فني و حرفه اي در نظر گرفته شد، خاتمه پيدا کرد.
در حاشيه اين مراسم مسعود شفيعي، رئيس دانشگاه فني و حرفه اي کشور به خبرنگار موج گفت: در هجدهمين دوره اي که اين مراسم آسماني برگزار مي شود، 114 زوج دانشجو به همت دانشگاه فني و حرفه اي به خانه هاي بخت رفتند تا در عين سادگي و بدون زرق و برق دنيوي زندگي خود را در کنار يکديگر آغاز کنند.
شفيعي در ارتباط با تعداد زوج هاي جوان نيز گفت: همه ساله اين مراسم برگزار مي شود و امسال نيز به مناسبت تعداد سوره هاي قرآن کريم 114 زوج را با توسل به قرآن و نام ائمه اطهار به منزل خوشبختي هدايت کرديم.
وي همچنين افزود: امسال با توجه به بيانات مقام معظم رهبري که خواسته ايشان نيز همين ازداوج جوانان و تسهيلات براي ازدواج آنان است را فراهم کرديم تا بتوانيم در اين امر خير سهيم باشيم.
رئيس دانشگاه فني و حرفه اي کشور در ادامه خاطرنشان کرد: دانشگاه فني و حرفه اي مدعي است که 80 درصد دانشجويان فارغ التحصيل را وارد بازار کار مي کند و ما هم از اين فرصت استفاده کرديم تا جوانان ما در اوج جواني لذت زندگي مشترک را احساس کنند.
وي همچنين در ادامه عنوان کرد: قصد داريم تا براي اين زوج هاي جوان وام هاي کم بهره را فراهم کنيم تا بتوانند به راحتي صاحب مسکن شوند و در ابتداي زندگي، مشکلات زندگي را کمتر احساس کنند.
فاطمه مهاجراني، رئيس دانشگاه فني و حرفه اي شريعتي تهران نيز در گفت و گو با موج اظهار داشت: تعداد 114 زوج در نظر گرفته شد تا با مراسمي با شکوه و هدايايي که اسپانسرهاي اين برنامه در نظر گرفته اند به خانه بخت هدايت شوند.
مهاجراني افزود: علاوه بر اين هداياي نقدي، کلاس هاي آموزشي براي دانشجويان تازه ازدواج کرده در نظر گرفته ايم که در کنار آن نيز هداياي از قبيل سفر به خانه خدا و مشهد مقدس نيز برنامه ريزي کرديم تا در موعد مقرر اين عزيزان را به اين سفرهاي زيارتي اعزام کنيم.
وي در پايان در خصوص برپايي مراسم ازدواج دانشجويي در دانشگاه هاي کشور خاطرنشان کرد: اين مراسم به صورت اجبار برگزار نمي شود و با توجه به توانايي، دانشگاه ها به استقبال اين مراسم ها مي روند؛ اما، ما در تلاشيم تا اين مراسم را همه ساله با شکوهي بيشتر از سال قبل برپا کنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن