تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند روزه را واجب كرده تا بدين وسيله دارا و ندار (غنى و فقير) مساوى گردند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799124924




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سلطانی فر:کاهش تورم وطرح تحول سلامت موجب حل مشکلات اقتصادی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: هفدهمین سفر استانی دولت، سلطانی فر:کاهش تورم وطرح تحول سلامت موجب حل مشکلات اقتصادی شد مراغه - ایرنا - نماینده رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: کاهش تورم و اجرای طرح تحول نظام سلامت موجب حل بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور شده است.


مسعود سلطانی فر شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان عجب شیر با اشاره به تلاش دولت در مبارزه با تورم افزود: تورم 44 درصدی کشور که موجب بی ثباتی و التهاب روزمره، افزایش روزانه قیمت ارز و بی ارزشی پول ملی شده بود، با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و تدابیر دولت یازدهم در کمتر از دو سال به 15 درصد کاهش یافت.
وی با اشاره به رضایت عمومی مردم در اجرای طرح بزرگ تحول نظام سلامت در مدت یک سال گذشته، اظهار کرد: میانگین هزینه های پرداختی مردم در بخش بهداشت و درمان قبل از اجرای این طرح 37 درصد بود که با اجرای آن، این میزان به حدود شش تا هشت درصد کاهش یافته است.
معاون رییس جمهوری ادامه داد: بعد از حضور رییس جمهوری و هیات دولت در آذربایجان شرقی به ارزش 9 هزار و 650 میلیارد ریال طرح در بخش های ارتباطات، آب، بهداشت و درمان، کشاورزی، آموزش و پرورش، گردشگری و بخش های دیگر اجرا خواهد شد.
سلطانی فر یادآوری کرد: کاروان تدبیر و امید قبل از سفر به استان آذربایجان شرقی با هماهنگی مسوولان استان و دستگاه های اجرایی به بررسی مشکلات استان و از جمله شهرستان ها پرداخته و با توجه به توان دولت، 32 طرح را در استان تصویب کرده که در دو سال آینده اجرا خواهد شد.
وی با اشاره به تاکید رییس جمهوری مبنی بر دادن وعده های که تا پایان عمر دولت یازدهم قابل اجرا و بهره برداری است، گفت: دولت با حمایت مردم و رای قابل توجه آنان برای تغییر مدل مدیریتی کشور و اداره آن با ساختار جدید، هر ریال از اعتبارها را در جهت رشد و توسعه کشور و تامین معیشت و رفاه مردم هزینه می کند.
رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ادامه داد: با توجه به رکود دو ساله ساخت بیمارستان 64 تختخوابی عجب شیر، با افزایش اعتبار این طرح در مدت دو سال آینده تکمیل خواهد شد.
سلطانی فر با حمایت از بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در منطقه گردشگری قلعه چای عجب شیر، خاطرنشان کرد: با مطالعه و بررسی های لازم در این بخش، زیرساخت های مربوط به دولت ایجاد می شود تا این منطقه بکر و زیبا به یکی از قطب های گردشگری منطقه تبدیل شود.
نماینده ویژه دولت تدبیر و امید در عجب شیر گفت: دولت یازدهم از اولین روز فعالیت خود، بحث احیای دریاچه ارومیه را با جدیت شخص رییس جمهوری دنبال کرده تا رونق اقتصادی و معیشت مردم را در استان های شمالغرب کشور با اجرای روش های مختلف فراهم کند و دریاچه ارومیه حیات خودش را مجددا به دست آورد.
سلطانی فر و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی همچنین با حضور در مزار شهدای گمنام این شهرستان با آرمان های آنان تجدید میثاق و از طرح های بیمارستان 64 تختخوابی، کنارگذر غربی و حمام تاریخی نوبهار این شهرستان بازدید کردند.
شهرستان عجب شیر با 85 هزار نفر جمعیت در 98 کیلومتری جنوب غربی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
7485/8023/1756/1772



31/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن