تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806707597




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسوولان باید با رعایت قانون در انتخابات موضع بی طرفانه اتخاذ کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار سیستان و بلوچستان: مسوولان باید با رعایت قانون در انتخابات موضع بی طرفانه اتخاذ کنند زاهدان- ایرنا- استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مسوولان در رابطه با انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه امسال باید با رعایت قانون و امانت داری موضع بی طرفانه اتخاذ کنند.


به گزارش ایرنا علی اوسط هاشمی روز چهارشنبه در نشست شورای اداری سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مسوولان قیم مردم نیستند افزود: مردم هر زمانی که امکان حضوری زیبا منطبق با زائقه شان را در انتخاباتی توام با اطمینان و صداقت از مجریان آن داشته باشند خود انتخاب گرانی فهیم هستند لذا نیازی نیست مسوولان به این بخش ورود پیدا کنند و بخواهند در حوزه اختیار مردم دخالتی داشته باشند.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب در انتخابات اصل بر بی طرفی، رعایت قانون و امانتداری استوار است لذا مسوولان نیز باید همین رویکرد را دنبال کنند.
وی خطاب به فرمانداران و بخشداران گفت: در زمینه انتخابات هیچ یک از مسوولان حق ندارد از قانون عدول کند و اگر احساس شود فرماندار یا بخشداری از مسیر قانونی اش عدول کرده است بر کنار خواهد شد.
استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه همه کاندیدهای انتخابات برای مسوولان محترم هستند گفت: وظیفه مسوولان آمادگی کسب کردن برای برگزاری یک انتخابات در شان نظام و ملت است که آثار آن نگاه جهان را به ایران با قوت همراه سازد و قدرت و اقتدار به کشور بخشد.
هاشمی همچنین با اشاره به اینکه کرسی مجلس خبرگان در سراسر کشور از 86 نفر به 99 نفر افزایش پیدا کرده است افزود: در 9 استان از جمله سیستان و بلوچستان شاهد افزایش سهمیه خبرگان رهبری بودیم به طوری که در این استان تعداد نمایندگان از دو نفر به سه نفر افزایش یافته است.
وی با بیان اینکه رویکرد برنامه های امسال سیستان و بلوچستان اجتماعی و فرهنگی است گفت: سال گذشته اقدامات مناسبی در زمینه فعالیت های اقتصادی و زیرساختی در استان اجرایی شد و امسال با توجه به اهمیت نقش مردم، برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی مورد نظر قرار گرفته است.
استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: از ابتدای سالجاری تاکنون شاهد حضور دو وزیر آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان بودیم که خوشبختانه دستاوردهای خوبی نیز به دنبال داشت.
هاشمی گفت: متاسفانه از هر 100 دانش آموز سیستان و بلوچستان که وارد مقطع تحصیلی می شوند تا قبل از دوران پیش دانشگاهی 66 نفر از مدار تحصیل خارج می شوند.
وی ادامه داد: چگونه می توان سکوت کرد زمانی که تنها 34 نفر بر تحصیل باقی می ماند یا 200 هزار نفر بازمانده از تحصیل استان در سنین شش تا 9 سال قرار دارند لذا می توان با اتخاذ موضع فعال در این زمینه به رفع این مشکل با همکاری همه دستگاه ها کمک کرد.
وی با بیان اینکه تمامی تلاش ها در راستای ایجاد تحول در سیستان و بلوچستان است افزود: در این راستا از هیچ مسوولی رکود را نمی توانیم قبول کنیم لذا ضروری است مسوولان با اتخاذ موضع فعال به برنامه های کلان بیاندیشند تا زمینه حضور مسوولان کشوری در استان فراهم و به دنبال آن ایجاد فرصت شود.
استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: برگزاری همایش های مختلف ملی و بین المللی و رقابت های ورزشی در استان از یک سو سبب شناساندن ظرفیت ها و توانمندی ها استان در بحث سرمایه گذاری و از سوی دیگر موجب تغییر نگاه به استان خواهد شد.
هاشمی با اشاره به نزدیکی سالروز ارتحال امام خمینی (ره) از مسوولان خواست مراسم ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی را به بهترین نحو ممکن برگزار کنند.
وی از مسوولان استانی خواست با توجه به اهمیت نهادهای مدنی در کشور یک مجتمع در استان برای این منظور راه اندازی شود تا سازمان های مردم نهاد در آن مکان گردهم آیند و تبادل نظر کنند.
نادر میرشکار رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان در این نشست از افتتاح 12 طرح صنعتی و معدنی در استان خبر داد و گفت: این طرح ها با سرمایه گذاری هزار و 600 میلیارد ریال و اشتغالزایی برای 589 نفر تا پایان امسال در استان به بهره برداری می رسد.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان نیز گفت: با توجه به اینکه تهیه و تدوین سند مهارت آموزی استان در دستور کار قرار دارد از مسوولان همه دستگاه های اجرایی خواستاریم همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.
محمد جهانتیغی افزود: اجرای طرح توانمندسازی و آموزش های مهارتی روستاییان و عشایر مناطق محروم و مرزی با بهره گیری از ظرفیت های درون سازمانی، نهادهای دولتی و بخش خصوصی از مهمترین برنامه های امسال این مجموعه است.
مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: 20 برنامه ملی و بین المللی امسال در حوزه ورزش و جوانان در استان اجرا می شود که رقابت های کشوری بوکس از جمله آن است.
حسین ثوری افزود: از آنجایی که بانوان نیمی از جمعیت سیستان و بلوچستان را تشکیل می دهند ضروری است تا فضاهای ورزشی مناسب برای استفاده آنان فراهم شود.
7316



30/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن