تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):چه آسان است مرگى كه در راه رسيدن به عزّت و احياى حق باشد، مرگ عزتمندانه جز زندگى جاو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798770295




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیشترین همکاری نفتی ایران فعلاً با چین است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر بین الملل شرکت نفت در گفت و گو با پانا: بیشترین همکاری نفتی ایران فعلاً با چین است خبرگزاری پانا: مدیر امور بین الملل شرکت ملی نفت با اشاره به اینکه تمام کشورهای که صاحب دانش فنی نفت هستند برای همکاری با ما اعلام آمادگی کردند، افزود: هم اکنون عمده همکاری های صورت گرفته با کشورهای آسیایی من جمله چین است.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۳۰ ارديبهشت ساعت 10:15

خبرگزاری پانا+

سید محسن قمصری در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری پانا، در خصوص برنامه ریزی های صورت گرفته برای جذب سرمایه های خارجی پس از رفع تحریم ها، عنوان کرد: از هر نوع سرمایه گذاری در صنعت بالادستی حوزه نفت استقبال می کنیم و این به طور کلی از تمام شرکت هایی که علاقه مند به توسعه روابط خود با نفت ایران باشند استقبال خواهیم کرد.
  وی ادامه داد: اگر تحریم ها برداشته بود این آمادگی را داریم تا سرمایه تمام علاقه مندان به همکاری در طرح ها و پروژه های بالادست را جذب کنیم و فاینانس های این حوزه برای صنعت نفت اهمیت ویژه ای دارد.
  مدیر امور بین الملل شرکت نفت توسعه بالادست در صنعت نفت را موجب افزایش تولید دانست و خاطر نشان کرد: سفر وزیر نفت به آلمان به طور کلی برای حوزه انرژی صورت گرفت و زیمنه سازی عمده و کلی صورت گرفت.
  قمصری همچنین در خصوص توسعه تکنولوژی و رسیدن به دانش فنی روز دنیا اظهار کرد: هم اکنون در بسیاری از موارد قائم به تحریم هستیم و موانعی پیش روی صنعت نفت برای تبادل تکنولوژی وجود دارد ضمن آنکه بسیاری از رایزنی ها صورت گرفته اما به دلیل تحریم ها امکان توسعه و ادامه همکاری های بیشتر وجود نداشته است.
  وی تصریح کرد: هم اکنون برای همکاری های دانش بنیان و انتقال دانش فنی همه شرکت های خارجی در انتظار لغو تحریم ها هستند تا مذاکرات انجام شده به نتیجه برسد؛ خوشبختانه شرکت های داخلی هم در شرایط تحریم پیشرفت چشم گیری داشتند و البته شاید این نگرانی برای شرکت های داخلی وجود داشته باشد که لغو تحریم ها حمایت از آنها را مخدوش کند که وزیر نفت در این خصوص به صراحت اظهار نظر کرد و این موضوع را برطرف کرد.
  مدیر امور بین الملل شرکت نفت تأکید کرد: تا تحریم ها برداشته نشود شرکت های خارجی در زمینه تکنولوژی وارد تعامل و تبادل با نفت ایران نمی شوند و این زمینه خوبی است تا شرکت های داخلی از نظر تکنولوژی خود را بیشتر از گذشته ارتقاء دهند.
  قمصری یادآور شد: روابط حوزه نفت ایران عمدتاً رابطه با شرکت های پیشرفته نفتی دنیاست و نه با کشورها و این روابط به صورت روابط دوستانه علی رقم تحریم ها ادامه داشته و جریان مذاکرات متوقف نشده است و به دلیل تحریم امکان همکاری بسیاری از شرکت ها ممکن نبوده و با لغو تحریم مانعی برای توسعه روابط ما با این کشورها وجود ندارد.
  وی با اشاره به اینکه تمام کشورهای که صاحب دانش فنی نفت هستند برای همکاری با ما اعلام آمادگی کردند، افزود: هم اکنون عمده همکاری های صورت گرفته با کشورهای آسیایی من جمله چین است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن