تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820993767




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شکنجه اسیر با سرنیزه به دست ابو سیاف + فیلم


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: در این فیلم تروریستی که "ابو سیاف" معرفی می شود؛ یک اسیر را با چند ضربه سرنیزه مجروح می کند و برای زجر دادن آن فرد مانع از تیراندازی دیگران و مرگ فوری او می شود. ولی در نهایت یکی از عناصر این گروه به این فرد تیراندازی کرده و او را به قتل می رساند.
مرکز موسوم به "دیده‌بان حقوق بشر سوریه" وابسته به مخالفان این کشور در لندن این فیلم را بدست آورد و آن را در یک شبکه اجتماعی منتشر کرد اما مسؤولان این شبکه فورا آن را حذف کردند.
این مرکز در توصیف این فیلم آورده است: ابوسیاف چند ضربه با سرنیزه به سینه، پهلو، پشت و گردن یک جوان اسیر وارد می کند؛ البته برخی از عناصر مسلح در اطراف ابوسیاف نیز تلاش می کنند که جلوی او را بگیرند و او را تشویق کنند که به جای شکنجه و سرنیزه زدن به این جوان، او را با گلوله هدف قرار دهد. ابوسیاف سپس پایش را روی سر این جوان می گذارد و به سمت او آب دهان پرتاب می کند و همزمان از نزدیک شدن دیگر عناصر مسلح اطرافش برای تیراندازی به جوان جلوگیری می کند اما یکی از آنها به سرعت به این جوان تیراندازی می کند که یکی از گلوله ها به سر این جوان اصابت می کند.
مرکز دیده‌بان سوریه توضیح نداده است که آیا این ابوسیاف همان سرکرده داعش است که در عملیات اخیر آمریکا در حوزه نفتی العمر در منطقه دیرالزور سوریه کشته شده است یا نه.
این مرکز فقط به این نکته اکتفا کرد که ابوسیاف سرکرده یک گروه مسلح است، و حادثه در مناطق واقع در جنوب پایتخت و حومه آن صورت گرفته است. این منطقه تحت کنترل گروه داعش نیست و در آن جبهه النصره فعالیت می کند.
البته عناصر داعش هنگام ورود به اردوگاه آوارگان فلسطینی یرموک در مناطق جنوب پایتخت سوریه مشاهده شدند.
منبع: شبکه العالم

دانلود

لینک را کپی کنید دانلود


سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 17:15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن