تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):خدا با ما است و نيازمند ديگرى نيستيم، و حق با ما است و باكى نداريم كه كسى از...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803338033




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ظرفیت تمامی اقشار جامعه برای ترویج فریضه نماز به کار گرفته شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس ستاد اقامه نماز همدان: ظرفیت تمامی اقشار جامعه برای ترویج فریضه نماز به کار گرفته شود همدان - ایرنا - رییس ستاد اقامه نماز استان همدان گفت:باید از ظرفیت همه اقشار مختلف مردم از جمله پزشکان، بازاریان، پژوهشگران، نویسندگان و شعرا برای ترویج و نهادینه کردن فریضه مهم نماز در جامعه استفاده شود.


حجت الاسلام سید مرتضی حسنی حلم روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه باید از همه مخاطبانی که می توانند در عرصه ترویج نماز اثر گذار باشند بهره گرفت افزود: توجه به همه مخاطبان در ترویج فریضه مهم نماز رویکرد و سیاست اصلی این ستاد بوده و برای ترویج فریضه نماز توجه به روستاها، بازاریان و مسجد محوری به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته است.
وی بهره مندی از ظرفیت صدا و سیما و رسانه ها را در اشاعه فریضه نماز در جامعه بسیار موثر دانست و افزود: ظرفیت هنر و نویسندگی بسیار بالا است و از این امر باید در راستای نماز استفاده کرد.
حجت الاسلام حسنی حلم با بیان اینکه اگر مسوولی اهل نماز نباشد نمی تواند خادم خوبی باشد افزود: موفقیت یک مسوول در گرو توجه به نماز است و یک مدیر خوب باید ترویج نماز را در دستور کار قرار دهد.
وی با تشریح برنامه های سال جاری گفت: فعالیت های امسال در چهار بخش فرهنگی، آموزشی، نماز یاوران و نظارت و ارزیابی تقسیم می شود.
رییس ستاد اقامه نماز استان همدان اجرای طرح های متعدد از جمله سفیران صبح ، سلامت معنوی و منادیان گلبانگ محمدی (ص) را از جمله برنامه های فرهنگی در سال جاری عنوان کرد.
حجت الاسلام حسنی حلم اضافه کرد: ستاد اقامه نماز از همه تشکل های جامعه از جمله دانش آموزی ،دانشجویی، مهدکودک ها و تاکسیرانان به عنوان نماز یاوران استفاده می کند چراکه این تشکل ها از ظرفیت های خوبی برای اشاعه فریضه نماز برخوردار هستند.
وی پیشنهاد داد:رسانه های استان نیز تشکل رسانه ای با عنوان نمازیاوران ایجاد کنند تا با برگزاری کارگاه های آموزشی و ارایه محصولات فرهنگی به آنها بتوانند در ترویج نماز موثر تر باشند.
حجت الاسلام حسنی حلم با بیان اینکه تنها در ۱۰ درصد مساجد استان همدان نماز صبح اقامه می شود ادامه داد: توجه به اقامه نماز صبح در مساجد از اولویت های امسال است.
وی اضافه کرد: ستاد اقامه نماز سعی دارد با اجرای طرح منادیان گلبانگ محمدی اذان حلقومی را در جامعه که اکنون فراموش شده است ترویج کند.
وی گفت: گفتن اذان در اداره ها ، مساجد ، بازار، مدارس و جاهایی که مردم حضور دارند از برنامه های امسال است.
معاون فرهنگی ستاد اقامه نماز استان همدان نیز گفت: مهمترین هدف در اجرای برنامه های سال جاری این ستاد توجه به نسل جوان است و باید از ظرفیت جوانان و همسالان برای ترویج نماز استفاده کرد.
حسن کرمی نور افزود: استفاده از ظرفیت های مردمی و آنچه دستگاه های اجرایی بتوانند برای گسترش نماز انجام دهند در اولویت برنامه های امسال است.
وی ادامه داد: اجرای برنامه های نماز باید به عنوان یک جریان فرهنگی مستمر ادامه داشته باشد و در این برنامه ها به همه گروه های اجتماعی توجه شود.
استان همدان یک هزار و 500 مسجد دارد.
2087/1181



29/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 287]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن